دبیر هیئت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی گفت: دومین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری کوهستان کراس کانتری انتخابی تیم ملی دوچرخه‌سواری ‌با عنوان جام گردشگری چشمه سبز گلمکان در خراسان رضوی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۳۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۷ 10 May 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی سیدمجتبی جاودانی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: دومین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری کوهستان کراس کانتری انتخابی تیم ملی دوچرخه‌سواری ‌با عنوان جام گردشگری چشمه سبز گلمکان در خراسان رضوی برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقه روز جمعه 25 اردیبهشت ماه سال جاری و و مصادف با سالروز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردسی به مدت یک روز در شهر گلمکان برگزار می‌شود.

دبیر هیئت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی بیان کرد: این مسابقات در رشته کوهستان و با مشارکت فدراسیون دوچرخه‌سواری، اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و هیئت دوچرخه‌سواری استان برگزار می‌شود.

جاودانی تصریح کرد: 100 دوچرخه‌سوار قهرمان کشور از استان‌های مختلف در این مسابقه حضور می‌یابند که 50 نفر از آنها از خراسان رضوی هستند و دوچرخه‌سواران شرکت کننده در این رقابت فاصله 20 کیلومتری نقطه آغاز تا نقطه پایان را رکاب می‌زنند.

وی تأکید کرد: نخستین دوره این مسابقات در سال گذشته و با حضور دوچرخه‌سوارانی از استان‌های خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، فارس، اصفهان، مرکزی، تهران و دیگر استان‌های فعال در بخش کوهستان برگزار گردید.

دبیر هیئت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: از ویژگی‌های شاخص نخستین دوره این مسابقات کیفیت مطلوب این رقابت بود که سبب رضایت و تأیید مراجع رسمی و بین‌المللی گردید.

جاودانی گفت: در سال گذشته از ورزشکاران آماتور هم دعوت شده بود و 200 نفر از این ورزشکاران در این رقابت حاضر بوودند، اما با تصمیم کادر اجرایی مسابقات، این رقابت در سال جاری در سطوح حرفه‌ای و قهرمانی کشور برگزار می‌گردد.

وی افزود: مجید ناصری‌خرم قهرمان و پیشکسوت مشهدی و عضو اتحادیه بین‌المللی رشته دوچرخه‌سواری به عنوان داور این رقابت انتخاب شده بود که وی به دلیل دعوت فدارسیون جهانی دوچرخه‌سواری، جهت قضاوت به مسابقات بین‌المللی این رشته که در چین برگزار می‌گردد به این کشور اعزام خواهد شد و فدراسیون دوچرخه‌سواری داوران دیگری را برای قضاوت رقابت دومین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری جام گردشگری چشمه سبز گلمکان اعزام می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار