مدیرگروه بیمه بانک کشاورزی کرمانشاه:
مدیر گروه بیمه بانک کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه این روزها شاهد استقبال بیشتر کشاورزان از تحت پوشش بردن بیمه اراضی زراعی خود هستیم، گفت: عدم بارش‌های پاییزه باعث احساس خطر کشاورزان شده و میزان اقبال آنها به تحت پوشش بیمه بردن اراضی زراعی را بالا برده است.
کد خبر: ۳۳۱۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰ 19 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایسنا،فرشاد صابری با بیان اینکه امسال تاکنون کاهش سطح بیمه محصولات کشاورزی را داشته‌ایم، گفت: از آغاز سال زراعی جدید  تاکنون حدود 20 هزار هکتار از اراضی استان تحت پوشش بیمه قرار گرفته‌ است.

صابری با بیان اینکه در مدت مشابه سال گذشته حدود 40 هزار هکتار از اراضی استان تحت پوشش بیمه رفته بود، گفت: تا این لحظه از سال شاهد کاهش 50 درصدی بیمه اراضی زراعی استان بوده‌ایم.

مدیر گروه بیمه بانک کشاورزی استان کرمانشاه در ادامه بیمه را اطمینان خاطری برای کشاورزان دانست و با بیان اینکه در زمان بروز خسارت تنها جایی که می‌تواند از کشاورزان حمایت کند صندوق بیمه است، از کشاورزان خواست تا نسبت به بیمه کردن اراضی زراعی خود اقدام کنند.

صابری با اشاره به شرایط خوب بیمه‌ای در نظر گرفته شده در سال زراعی جاری گفت: بر اساس شرایط موجود و با توجه به اینکه با گذشت حدود دو ماه از آغاز سال زراعی جدید بارندگی زیادی نداشته‌ایم، توصیه می‌شود کشاورزان برای تحت پوشش بیمه بردن اراضی خود برنامه‌ریزی کرده و در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به بیمه کردن اراضی خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه کشاورزان تا این لحظه از سال با روند خیلی کندی نسبت به بیمه  کردن اراضی خود اقدام کرده‌اند، گفت: این روزها شاهد استقبال بیشتر کشاورزان از تحت پوشش بردن بیمه اراضی زراعی خود هستیم، چراکه عدم بارش‌های پاییزه باعث احساس خطر کشاورزان شده است.

مدیر گروه بیمه بانک کشاورزی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به تمدید شدن مهلت بیمه کردن اراضی کشاورزی مناطق سردسیر استان، گفت: پیش از این کشاورزان تا پایان آبان ماه مهلت داشتند اراضی خود را تحت پوشش بیمه ببرند که با تلاش‌های انجام شده این زمان به مدت 15 روز  و تا 15 آذر ماه تمدید شده است.
 
صابری افزود: همچنین کشاورزان مناطق گرمسیر استان تا 15 آذر ماه مهلت داشتند  اراضی خود را تحت پوشش بیمه ببرند که امیدواریم بتوانیم این زمان را تا پایان آذر ماه تمدید کنیم.
 
وی در ادامه با بیان اینکه امسال بر اساس برنامه‌ریزی‌ انجام گرفته باید حداقل 200 هزار هکتار از اراضی زراعی استان تحت پوشش بیمه برود، گفت: در سال زراعی گذشته 120 هزار هکتار از اراضی زراعی استان کرمانشاه تحت پوشش بیمه بود. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار