معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: فرانسوی‌ها درپروژه‌های توسعه‌ای و زیربنایی فرودگاه بین‌المللی مشهد مشارکت می‌کنند.
کد خبر: ۳۳۱۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸ 19 November 2016
به گزارش تابناك رضوي، محمد مقدوری در جلسه بررسی سرمایه‌گذاری شرکت فرانسوی ونسی در پروژه‌های توسعه‌ای و زیربنایی فرودگاه بین‌المللی شهیدهاشمی نژاد مشهد اظهار داشت: احداث ترمینال جدید پروازهای بین‌المللی, پارکینگ و مسیرهای دسترسی به این ترمینال از نیازهای اساسی فرودگاه هاشمی نژاد بوده که مورد پیگیری استان است.

وی تاکید کرد: استفاده از ظرفیت‌های اجرایی استان, تبادل تجربیات علمی شرکت ونسی با محافل علمی و دانشگاهی استان و توسعه همکاری‌ها برای پروژه‌های اجرایی و توسعه حمل و نقل جاده‌ای می‌تواند برای ادامه همکاری‌های همه جانبه مسئولان استان به منظور حمایت در تسریع اقدامات و تحقق این هدف موثر باشد.

غلامحسین باقریان، معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور نیز در اظهاراتی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری برای توسعه فرودگاه مشهد از توافق این شرکت با طرف فرانسوی برای توسعه فرودگاه‌های اصفهان و مشهد خبر داد.

وی بیان کرد: پروژه‌های توسعه‌ای و زیربنایی فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد با توجه به استقبال فزاینده زائران داخلی و خارجی از سفر هوایی به مشهد مقدس, قابلیت خدمات‌رسانی این فرودگاه را برای سالیان سال تضمین می‌کند و جایگاه فرودگاه را فراخور پرتردد‌ ترین شهر زیارتی شیعیان جهان و دومین فرودگاه بین‌المللی کشور ارتقاء می‌دهد.

نماینده شرکت ونسی فرانسه نیز ضمن معرفی قابلیت‌ها و دستاوردهای این شرکت که هم‌اینک 30 فرودگاه را در سطح جهان اداره می‌کند, وعده داد که تعهد سرمایه‌گذاری ونسی در ایران صد در صد است.

منبع: روابط‌عمومی استانداری خراسان‌رضوی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار