جانشین رئیس پلیس راهور گلستان گفت: در پی بارش شدید برف و کولاک در مسیر کوهستانی توسکستان به شاهرود (گلستان - سمنان)، این جاده تا اطلاع ثانوی مسدود شد.
کد خبر: ۳۳۳۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰ 23 November 2016
 جانشین رئیس پلیس راهور گلستان گفت: در پی بارش شدید برف و کولاک در مسیر کوهستانی توسکستان به شاهرود (گلستان - سمنان)، این جاده تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

سرهنگ محسن شایان ظهر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به علت دید کم ناشی از مه شدید و ادامه بارش برف در دامنه های کوهستانی محور توسکستان در حوزه شهرستان گرگان بسته شده است.
وی اظهار کرد: همچنین تردد در جاده خوش ییلاق به شاهرود در شرق گلستان تنها با بستن زنجیر چرخ میسر است و از تردد خودروها بدون زنجیر جلوگیری می شود.
سرهنگ شایان ادامه داد: برای تردد در محور پارک ملی گلستان به بجنورد نیز همراه داشتن زنجیر چرخ و بستن آن در صورت لغزنده بودن جاده الزامی است.
وی در مورد محور اولنگ به شاهرود در حوزه شهرستان رامیان نیز گفت: این مسیر قبل از بروز بارش های اخیر به دلیل عملیات زیرساختی بسته شده بود و ترددی در آن انجام نمی شد.
جانشین رئیس پلیس راهور گلستان افزود: رانندگانی که قصد تردد در محورهای کوهستانی را دارند، از سالم بودن سیستم گرمایشی وسیله نقلیه خود و برف پاکن آن اطمینان حاصل کنند.
وی از رانندگان خواست در طول مسیرهای تردد با پلیس راهور مستقر در محورها همکاری داشته باشند تا از بروز حوادث و سوانح جلوگیری شود.
بارش برف از شامگاه دوشنبه در سطح استان گلستان آغاز شد و همچنان به صورت محدود ادامه دارد.
این بارش که همراه با کاهش شدید دما تا منفی 11 درجه سانتیگراد بود همچنین باعث تعطیلی تمامی مدارس استان در 2 نوبت صبح و عصر امروز چهارشنبه شد و در برخی شهرستان های گلستان دانشگاه ها را نیز به تعطیلی کشاند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار