مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌ آزاد استان اردبیل گفت: مشاور ارشد انصارالله یمن فردا به اردبیل سفر می‌‌کند.
کد خبر: ۳۳۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۶ 10 May 2015

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام حمید واحدی‌زاده در جلسه هماهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به حملات وحشیانه رژیم آل‌سعود به مردم مظلوم یمن با دلایل واهی و در دفاع از رئیس جمهوری پناهنده شده یمن در پشت سایه این رژیم متجاوز و در اصل در راستای نابودی بیداری اسلامی، دانشگاه‌های استان اردبیل در جهت اطلاع‌رسانی و بیدار‌گری نسبت به وضعیت تغییر و تحولات یمن از استاد دانشگاه‌ صنعا، مشاور ارشد انصارالله یمن (شرف‌الدین شمس‌الدینی) دعوت کرده تا در دانشگاه‌های استان حضور پیدا کند.

وی تصریح کرد: در حضور این مشاور ارشد انصارالله با تحلیل وقایع اخیر، به بیانات واقع‌بینانه یمن بپردازند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد استان گفت: در این مراسم از وجود حداکثری دانشجویان استفاده می‌کنیم اما در حین حال زمینه برای حضور اساتید و کارمندان دانشگاه‌ نیز مهیا است.

واحدی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود افزود: به نظر می‌رسد حضور هر چه بیشتر مسئولان انصارالله در ایران، پیوستگی و همفکری آنها با انقلاب ایران را حقیقت می‌بخشد.

وی اضافه کرد: امید است تحولات یمن سر آغازی برای شکل‌گیری جزیره‌العرب مستقل و اسلامی که به احیای حقیقی اسلام که به بیداری جهان اسلام می‌انجامد، باشد.

این مراسم فردا ساعت 14 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار