امام جمعه موقت سرپل ذهاب با اشاره به تصویب قانون تحریم ایران اسلامی در کنگره آمریکا ، گفت: دشمنی دولتمردان آمریکا با انقلاب اسلامی ایران تمام شدنی نیست.
کد خبر: ۳۳۷۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹ 02 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، حجت الاسلام هوشنگ کریمی در خطبه های نماز جمعه این هفته سرپل ذهاب با تاکید بر لزوم مقابله دولتمردان ایران اسلامی با هرگونه نقض برجام از سوی دشمنان، افزود: تصویب قانون تحریم علیه کشورمان در کنگره آمریکا برای 10 سال دیگر، برخلاف برجام و توافق هسته ای است.
وی با اشاره به تصویب طرح تمدید تحریم ها علیه ایران اسلامی، اظهار داشت: این طرح که شب گذشته در کنگره آمریکا به تصویب رسید برخلاف متن صریح برجام هسته ای است و در واقع به معنای نقض برجام از سوی آمریکاست.
وی بیان کرد: دولتمردان علاوه بر تلاش های دیپلماسی، باید برنامه های خود را برای مقابله با این طرح آماده کنند و در برابر نقض توافق بین المللی هسته ای سکوت نکنند.
خطیب جمعه موقت سرپل ذهاب در ادامه با اشاره به 16 آذر، روز دانشجو، اضافه کرد که دانشجو باید یک قشر فعال با یک بینش سیاسی قوی و به دور از جناح بازی های سیاسی به دنبال توسعه علم و فناوری باشد تا زمینه های پیشرفت کشور را فراهم کند.
حجت الاسلام کریمی، بسیج دانشجویی را از نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی دارای ذهنی روشن دانست و افزود: دانشجوی بسیجی زبان گویاتر و ابتکار بیشتری دارد و جلوتر از همه وارد عرصه های علمی می شود.
وی ادامه داد: بسیج و جنبش دانشجویی یعنی به صحنه آمدن در میدان چالش های حیاتی و اساسی کشور و وقتی که هویت ملی کشور مورد مناقشه قرار بگیرد و به فرهنگ و اعتقادات ریشه دار ملت اهانت شود ، نقش خود را به خوبی ایفا کند.
امام جمعه موقت سرپل ذهاب با اشاره به 12 آذر روز تصویب قانون اساسی ، گفت: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران برگرفته از اصول و ضوابط اسلامی و انعکاس کننده خواست قلبی امت اسلامی است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار