سرهنگ حسین براری:
فرمانده انتظامي شهرستان کنگاور از کشف 600 ميليون ريال البسه قاچاق در اين شهرستان خبر داد و گفت: راننده خودرو از طريق بارنامه جعلي قصد فريب مأموران را داشت اما موفق نشد.
کد خبر: ۳۳۸۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸ 04 December 2016

 سرهنگ "حسين براري" گفت: مأموران ايست و بازرسي شهيد زنگنه حين کنترل خودروهاي عبوري موفق به توقيف يک دستگاه خودرو وانت پيکان حامل البسه قاچاق شدند.

وي گفت: راننده خودروي فوق که بارنامه جعلي همراه داشته قصد فريب مامورن را داشت که با تيزبيني و درايت پليس در چنگال قانون گرفتار شد و در بازرسي از اين خودرو 972 ثوب انواع پوشاک زنانه و مردانه قاچاق به ارزش ريالي 600 ميليون ريال کشف گرديد.

فرمانده انتظامي شهرستان کنگاور با اشاره به توقيف اين خودرو، خاطرنشان کرد: در اين راستا يک نفر دستگير، يک دستگاه خودرو توقيف و ‌البسه فاقد مجوز پس از صورتجلسه تحويل مراجع ذي‌صلاح شد.

سرهنگ براري، هدف از اقدامات انتظامي در حوزه کالاي قاچاق را افزايش کسب و کار و رونق توليد داخلي و احساس آسايش و امنيت شغلي شهروندان ايراني و همچنين رضايتمندي مسئولان شهرستان از پليس عنوان کرد.

وي از شهروندان خواست کماکان به همراهي و همکاري با پليس ادامه دهند و در صورت مشاهده هر گونه فعاليت خلاف قانون با تلفن 110 تماس حاصل نمايند.

منبع: پایگاه خبری پلیس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار