مدیر شرکت توسعه گردشگری:
مدیر شرکت توسعه گردشگری استان کرمانشاه از رایزنی های گسترده برای ادامه فعالیت در سرآب نیلوفر و جلوگیری از تعطیلی این مجموعه تفریحی سیاحتی خبر داد و گفت: خوشبختانه این رایزنی ها به نتیجه رسیده و دادگستری موافقت خود را با از سرگیری فعالیت این مجموعه اعلام کرده است.
کد خبر: ۳۳۸۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰ 05 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،وحید شامبیاتی روز دوشنبه افزود: از طریق دادگستری کرمانشاه به بنده اطلاع دادند که مشکلی برای ادامه فعالیت مجموعه تفریحی سیاحتی سرآب نیلوفر نیست و قرار است فردا سه شنبه جلسه ای نهایی در این ارتباط با مسوولان دادگستری برگزار کنیم.
او در مورد دلایل دادگستری مبنی بر تعطیلی مجموعه سرآب نیلوفر گفت: آگهی واگذاری فعالیت های خدماتی مجموعه سرآب نیلوفر به بخش خصوصی را منتشر کردیم که این اقدام با واکنش دادگستری روبرو شد و اقدام به تعطیلی این مجموعه کردند.
او دلیل دادگستری را این گونه بیان کرد که سه دانگ از عرصه مجموعه سرآب نیلوفر وقفی است و شرکت توسعه گردشگری هم هرساله مبلغی به دادگستری به عنوان متولی بهره برداری از این سه دانگ موقوفه پرداخت می کند.
وی اظهار کرد: شرکت توسعه گردشگری استان تا پایان امسال قرارداد اجاره این مجموعه را دارد و برنامه ای هم برای واگذاری عرصه این مجموعه نداشته و ندارد.
به گفته او امسال 200 میلیون ریال اجاره بابت این سه دانگ عرصه به دادگستری به نیابت از واقف پرداخت کردیم و هر ساله این مبلغ اجاره را پرداخت می نماییم و دولت تاکنون یک ریال بدهی بابت سه دانگ وقفی مجموعه سرآب نیلوفر ندارد.
مدیر شرکت توسعه گردشگری استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه براساس قانون و مقررات دولت، بسیاری از طرح ها به بخش خصوصی واگذار می شود، گفت: اداره برخی از طرح ها با توجه به کمبود بودجه و اعتبار در توان دولت نیست و از این رو براساس قانون برخی از طرح ها به بخش خصوصی واگذار می شود که بهره برداری از سرآب نیلوفر هم جزو این طرح هاست.
شامبیاتی ارایه خدمات بهینه و مطلوب به مردم را در دستور کار شرکت توسعه گردشگری دانست و افزود: ما برای ارایه خدمات مناسب به مردم باید این مجموعه را به بخش خصوصی واگذار نماییم چرا که دولت بودجه ای برای اداره آن ندارد.
او تاکید کرد که ما در مجموعه سرآب نیلوفر هیچ گونه ساخت و ساز و ایجاد بنایی نداریم و تنها بهره برداری از فضای سبز، دریاچه آبی، رستوران و تفریحات آبی را به بخش خصوصی در قالب قوانین و مقررات موجود واگذار می نماییم.
وی با اشاره به اینکه اعیان مجموعه سرآب نیلوفر به صورت کامل متعلق به دولت و متولی دریاچه آن هم شرکت آب منطقه ای کرمانشاه است، افزود: تمام فعالیت های شرکت توسعه در این مجموعه قانونی و براساس قوانین و مقررات است.
وی به رایزنی های گسترده با استاندار و مسوولان استانی برای بازکردن و استفاده مردم از این مجموعه اشاره کرد و گفت: دادگستری با باز کردن این مجموعه موافقت کرده است و ما برای ادامه فعالیت در این مجموعه از توان بخش خصوصی استفاده کنیم و در قالب قوانین و مقررات مجموعه را به بخش خصوصی واگذار می نماییم و شرکت توسعه بر فعالیت های این شرکت نظارت کامل می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار