مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد:
مدیرکل روابط‌عمومی استانداری یزد با اشاره به پررنگ شدن وظیفه روابط‌عمومی در راستای تحقق شعار امسال گفت: دفتر شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌ها در یزد افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۳۴۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴ 12 May 2015
به گزارش تابناک یزد، داود پاک‌طینت در نشست‌خبری که به منظور تشریح برنامه‌های هفته ارتباطات و روابط عمومی در یزد برگزار شد‌، با بیان اینکه وظیفه اصلی روابط‌عمومی‌ها مردم‌داری و ایجاد ارتباط منسجم بین مردم و دولت است، اظهار داشت:نام‌گذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری وظیفه روابط‌عمومی‌ها را نسبت به سال‌های گذشته پررنگ‌تر کرده است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد گفت:  قابل فهم کردن پیام‌های دولت برای اقشار مختلف مردم و انتقال مطالبات مردم به صورت نظام‌مند به دولت مردان از مهمترین رسالت‌های روابط‌عمومی هر اداره است.

پاک‌طینت افزود:  روابط‌عمومی‌ها پل ارتباطی بین دولت و ملت هستند و باید درک طرفین را در راستای تحقق همدلی و هم‌زبانی بین دولت و ملت بالا ببرند.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته ارتباطات و روابط عمومی تصریح کرد:  در این راستان ستاد بزرگداشت هفته ارتباطات با مسئولیت معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری یزد تشکیل شد که متشکل از 1 نفر دبیر و 4 کمیته اطلاع‌رسانی، پشتیبانی، تبلیغات و علمی است.

وی طراحی پوستر هماهنگ، تدوین سرود ویژه روابط‌عمومی‌ها، دیدار اعضای ستاد بزرگداشت هفته روابط‌عمومی با نماینده ولی فقیه در استان، برگزاری جشن بزرگ روابط‌عمومی‌ها در 27 اردیبهشت ماه، تدوین شعار  "روابط عمومی، آیینه همدلی و همزبانی" و برگزاری دو نشست تخصصی روابط‌عمومی‌های شهرستان‌های ابرکوه و بهاباد را از جمله برنامه‌های بزرگداشت هفته روابط‌عمومی در استان یزد عنوان کرد.

پاک‌طینت با بیان اینکه خبرنگاران می‌توانند در این هفته بیش از پیش نسبت به تولید محتوی اخبار اقدام کنند، اظهار داشت:  رسانه‌ها در تولید و انعکاس اخبار مستقل هستند و باید با درک و فهم کامل و صحیح نسبت به انجام رسالت خود اقدام نمایند.

مدیرکل روابط‌عمومی استانداری یزد گفت:  افتتاح دفتر شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌ها در پارک وحشی بافقی یزد از جمله شاخص‌ترین برنامه‌های ستاد بزرگداشت هفته ارتباطات و روابط‌عمومی در استان است.

وی راه‌اندازی پرتال ویژه هفته روابط‌عمومی‌ها و برگزاری همایش روابط‌عمومی در شهرستان بافق با حضور مدیران و کارشناسان استان تحت عنوان "روابط‌عمومی و حرفه‌ای‌گری" در 30 اردیبهشت  را از جمله برنامه‌های تدوین شده به  مناسبت بزرگداشت هفته ارتباطات و روابط‌عمومی در استان یزد عنوان کرد.

در این مراسم، از پوستر مشترک هفته ارتباطات در استان یزد با حضور اصحاب رسانه و مسئولان روابط‌عمومی استانداری یزد رونمایی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار