استاندار کرمانشاه خبر داد:
استاندار کرمانشاه از تصویب احتمالی طرح منطقه آزاد تجاری قصرشیرین در جلسه آتی هیات دولت و در آینده نزدیک توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۳۴۱۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰ 10 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، اسدالله رازانی روز شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان کرمانشاه که در سرسرای جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در دیداری که هفته گذشته با آقای جهانگیری معاون اول رییس جمهوری داشتم ایشان قول مطرح شدن موضوع منطقه آزاد تجاری قصرشیرین را در جلسه آتی هیات دولت داد.
وی افزود: با توجه به قول رییس جمهوری این طرح بزرگ و اثرگذار احتمالا در همین جلسه تصویب و برای تایید نهایی به مجلس ارایه خواهد شد.
رازانی ادامه داد: آن گونه که پیداست با همکاری و تلاش مجمع نمایندگان استان، نظیر قوه مقننه هم برای تایید و تصویب نهایی منطقه آزاد تجاری قصرشیرین مثبت است.
استاندار کرمانشاه همچنین از آغاز عملیات اجرایی پتروشیمی اسلام آبادغرب تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: خوشبختانه مجوزهای لازم در این خصوص اخذ و مشکلی برای اجرا ندارد.
وی از رفع سایر مشکلات پیش روی منطقه آزاد تجاری اسلام آبادغرب نظیر مساله زیست محیطی و پذیرش بانک و انجام کارهای مطالعاتی خبر داد و ابراز امیدواری کرد تا پایان سال، اولین واحد تجاری در آن آغاز به کار کند.
رازانی در ادامه به طرح توسعه فرودگاه کرمانشاه نیز اشاره و اظهار کرد: به زودی بالغ بر یک هزار میلیارد ریال توسط شرکت توسعه فرودگاه های کشور در آن سرمایه گذاری خواهد شد که این مبلغ جدا از اعتبار در نظر گرفته شده برای استان در سفر رییس جمهوری می باشد.
استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به مشکل بیکاری استان نیز اشاره و اظهار کرد: طی 30 سال اخیر کرمانشاه همواره نرخ بیکاریش بالاتر از میانگین کشوری و جزو بیکارترین استان ها بوده است.
وی به تدوین برنامه توسعه ای شهرستان های مختلف استان اشاره کرد و گفت: در این برنامه سعی شده براساس قابلیت و توانمندی های هر منطقه طرح توسعه ای آن تهیه شود.
رازانی در پایان ابراز امیدواری کرد با ابلاغ و اجرای طرح توسعه ای استان شاهد کاهش مشکلات استان نظیر بیکاری و معضلات اجتماعی و حرکت شتابان در این دیار به سمت توسعه و آبادانی باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار