مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم خبر داد
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از انجام 32 عملیات آتش‌نشانی در دو روز گذشته در شهر خبر داد.
کد خبر: ۳۴۲۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۱ 12 December 2016
به گزارش تابناک قم، عباس جعفری با اشاره به عملیات‌های آتش‌نشانی انجام شده در طول دو روز گذشته در شهر قم اظهار کرد: در طی 48 ساعت گذشته 32 عملیات آتش‌نشانی در سطح شهر قم انجام و به همشهریان خدمت رسانی شده است.

وی با اشاره به خدمات مختلفی که از سوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ارائه می‌شود گفت: عملیات‌های آتش‌نشانی شامل عملیات نجات، رفع حریق و ایمن‌سازی است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم رفع هفت مورد حریق در 48 ساعت گذشته در شهر را یادآور شد و افزود: رفع حریق سه مورد خودرو، دو مورد کامیون، یک مورد منزل و یک مورد ضایعات در این مدت انجام شد.

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از آتش‌سوزی‌ها در سطح شهر به دلیل عدم رعایت مسائل ایمنی و استانداردها ایجاد می‌شود افزود: از همشهریان خواهشمندیم ضمن رعایت نکات ایمنی، استفاده از دستگاه‌ها و وسایل استاندارد را در دستور کار قرار داده و از استفاده از تجهیزات گازسوز ناایمن پرهیز کنند.

جعفری با اشاره به عملیات‌های نجات انجام شده در 48 ساعت گذشته خاطرنشان کرد: در مدت این دو روز هفت عملیات نجات در شهر قم انجام شده است.

وی اضافه کرد: در این عملیات‌ها چهار مورد رفع محبوسی در منزل، دو مورد رفع محبوسی داخل آسانسور و یک مورد انگشتربری انجام شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از انجام 18 عملیات ایمن‌سازی در شهر خبر داد و گفت: در این عملیات‌ها دو مورد ایمن‌سازی سقف فروریخته، پنج مورد بازگشایی درب خودرو، سه مورد بازگشایی درب منزل، یک مورد رفع آب‌گرفتگی، یک مورد رفع نشت سوخت خودرو و یک مورد رفع نشتی گاز شهری انجام شد.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به افزایش برودت هوا و افزایش خطرات گازگرفتگی برای مردم تصریح کرد: بررسی لوله‌های بخاری و استفاده از دستگاه‌های گرمایشی استاندارد تأثیر بسزایی در کاهش خطرات احتمالی در این بخش داشته و امیدواریم مردم این موارد را رعایت کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار