فرماندار شهرستان آبیک:
فرماندار شهرستان آبیک گفت: در حال حاضر ۴۰ درصد مدیران و مسئولان شهرستان آبیک در محل سکونت دارند و شایعات منتشر شده در فضای مجازی در این زمینه واقعی نیست.
کد خبر: ۳۴۲۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳ 13 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، علی رحمانی در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان قزوین با تقدیر از عملکرد مدیران برتر این شهرستان اظهارداشت: اداره کل ورزش و جوانان این شهرستان ضعیف ترین عملکرد را داشته است و از مدیران کل اداره کل ورزش و جوانان درخواست می شود به طورجدی به این موضوع رسیدگی شود.

وی گفت: در آستانه دو انتخابات حساس کشور تصمیمات جدی در این حوزه گرفته شده و با تبلیغات زودهنگام برخورد جدی خواهیم کرد.

فرماندار آبیک افزود: البته هنوز مورد خاصی مشاهده نشده و جهت گیری خاصی از سوی مدیران دستگاه ها و ادارات نداشته ایم اما در این باره اتمام حجت کرده ایم.

رحمانی بیان کرد: هیچ کدام از مدیران حق ورود به مسایل سیاسی را ندارند و در این موارد با جدیت برخورد خواهیم کرد و تاکنون نیز به جز چند جلسه محدود خانگی جلساتی در خصوص تبلیغات زودهنگام مشاهده نشده است.

وی با اشاره به مشارکت نزدیک به ۶۲ درصدی مردم این شهرستان در انتخابات گذشته، اظهار داشت: نزدیک به ۴۷ هزار نفر در این انتخابات شرکت خواهند کرد و امیدواریم مشارکت ۷۰ درصدی در این شهرستان اتفاق بیفتد.

شهرستان آبیک رتبه اول سرشماری اینترنتی در قزوین

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رتبه برتر سرشماری اینترنتی آبیک در قزوین بیان کرد: مشارکت در سرشماری اینترنتی در این شهرستان نزدیک به ۳۲ درصد بوده است که توانسته ایم رتبه اول در سطح استان را به خود اختصاص دهیم.

فرماندار آبیک افزود: همکاری مردم خوب شهرستان آبیک در بحث سرشماری سبب شد تاعملکرد خوبی در این شهرستان ایجاد شود.

شایعات فضای مجازی در خصوص ساکن نبودن مدیران بومی در منطقه

رحمانی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر سکونت نکردن مدیران  در شهر تاکستان منتشر شد که متاسفانه با غرض ورزی و نگاه غیر حرفه ای صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر نزدیک به ۱۴ نفر از مدیران این شهرستان در شهر تاکستان ساکن شده اند و در حال رایزنی و ایجاد زیرساخت ها برای سکونت بقیه مدیران غیر بومی در این شهرستان هستیم.

فرماندار آبیک خاطرنشان کرد: ۴۰ درصد مدیران بومی و غیربومی این شهرستان در این شهر ساکن هستند و شایعاتی که در این خصوص در فضای مجازی منتشر شده را تکذیب می کنیم.

رحمانی همچنین با تاکید بر استفاده از مدیران بومی در این شهر بیان کرد: ما معتقد به استفاده از مدیران بومی هستیم به شرطی که این مدیران بومی قوی و توانمند باشند ولی استفاده از مدیران بومی ضعیف به هیچ وجه در این شهرستان اتفاق نخواهد افتاد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار