در نخستین روز از مسابقات والیبال نوجوانان کشور در قم، تیم والیبال کریمه قم به سختی از سد گل گهر سیرجان گذشت.
کد خبر: ۳۴۲۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷ 13 December 2016
به گزارش تابناک قم، مسابقات والیبال نوجوانان پسر کشور روز دوشنبه در قم، روز نخست خود را پشت سر گذاشت و تیم والیبال کریمه قم موفق شد حریف خود را با شکست بدرقه کند و صاحب پیروزی شود.

تیم والیبال کریمه قم و گل گهر سیرجان دوشنبه شب در سالن غدیر قم برابر یکدیگر به میدان رفتند که در این بازی تیم کریمه قم موفق شد در یک بازی دشوار و نفس گیر در ست پنجم حریف خود را شکست دهد و در ‌نهایت ۳ بر ۲ برنده بازی شود.

در این مسابقه در ست اول باز ی، این تیم گل گهر سیرجان بود که در یک رقابت نزدیک توانست ۲۵ بر ۲۳ برابر کریمه قم پیروز شود اما در ست دوم کریمه به خود آمد و توانست در این ست با امتیاز ۲۵ بر ۲۲ گل گهر سیرجان را شکست دهد تا در مجموع ست شماری دو تیم مساوی شوند.

در ست سوم، کریمه قم باز هم توانست نمایش فنی بهتری نسبت به تیم گل گهر سیرجان ارائه کند و با ارائه یک بازی برتر در این ست با امتیاز خیره کننده ۲۵ بر ۱۶ گل گهر را شکست داد و در آستانه پیروزی در این مسابقه قرار گرفت.

در حالی که کریمه با پیروزی در ست چهارم می‌توانست فاتح این مسابقه شود، این بار نوبت به سیرجانی‌ها رسید تا به بازی برگردند و پیروزی ۲۵ بر ۲۱ گل گهر در این ست برابر کریمه قم سبب شد تعیین برنده این بازی به ست پنجم کشیده شود.

در رالی ست پنجم این مسابقه، تیم‌های کریمه قم و گل گهر سیرجان شانه به شانه هم پیش رفتند و در شرایطی که رقابت حساس ۲ تیم نفس را در سینه‌ها حبس کرده بود این کریمه قم بود که در امتیاز ۱۷ فاتح این ست شد و ۱۷ بر ۱۵ ست پنجم را به سود خود پایان داد در ‌نهایت ۳ بر ۲ برنده این بازی باشد.

کریمه با این پیروزی ۲ امتیاز کسب کرد و گل گهر به لطف به دست آوردن ۲ ست، صاحب یک امتیاز شد تا هر ۲ تیم با امیدواری در انتظار ادامه سایر مسابقات خود باشند.

تیم نوجوانان کریمه قم در این رقابت‌ها با ترکیب علیرضا پادام، علی بیگدلی، محمدصالح ونکی، احسان حسین‌پور، علیرضا طالب بخشایش، حسین فیروزپور، عباس طیبی، محمد میرزایی، محمد اویسی، رضا مددی، محمدمهدی پایاب، محمدحسین محمدی‌تبار، وحید شیخ‌هادی و امیر هوشنگی به مصاف حریفان می‌رود.

تیم‌های کریمه قم، لاستیک بارز کرمان، گل‌گهر سیرجان، فرش محتشم کاشان و بختیاری ورامین در گروه نخست مقدماتی بازی‌های خود را به میزبانی باشگاه والیبال کریمه قم و سالن ورزشی غدیر انجام می‌دهند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار