نشست رونمایی و نمایش مستند «اصل قصه» با حضور محسن پرویز، محمد حمزه‌زاده و مجید فضایلی کارگردان مستند در غرفه مجمع ناشران انقلاب اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۱ 12 May 2015

به گزارش تابناک یزد، محمد حمزه‌زاده مدیرعامل انتشارات سوره مهر در ادامه این نشست گفت: ساخت یک مستند مرتبط با کتاب، اقدام ارزشمندی است و باید آن را ستود. اگر هدف از برگزاری نمایشگاه کتاب این باشد که مطالعه صورت بگیرد، باید دید که آیا با برگزاری این شنبه‌بازار کتاب این اتفاق می‌افتد؟ در بحث کتاب، باید به صورت جامع به مسئله نگریسته شود، زیرا علاوه بر فرهنگ، بخش صنعت و تجارت نیز با حوزه کتاب ارتباط دارد.

وی افزود: وقتی کتاب یک محصول باشد، دیگر با بحثی تحت عنوان مخاطب روبه‌رو نیستیم، بلکه با مشتری سر و کار داریم و زمانی که از محصول حرف می‌زنیم، از مشتری‌ها و شبکه توزیع آن باید سخن گفت، اما آنچه که از حوزه حاکمیتی به کتاب تاکنون نگاه شده، بیشتر به وجه اثر بودن آن است و آن بیشتر مدنظر است و وزارت ارشاد بیشتر در حوزه بهداشت کتاب که به ممیزی مربوط می‌شود دخیل است، اما وقتی کاغذ با کمبود روبه‌روست باید رفت به سراغ وزارتخانه مرتبط با کاغذ، همانطور که در مورد مرغ آلوده، همه از وزارت بهداشت سؤال می‌کنند و در هنگامی که مرغ در بازار کم می‌شود، سراغ وزارت بازرگانی می‌روند، در مورد کاغذ و مسائل مرتبط با حوزه نشر نیز باید به همین نحو برخورد شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار