فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: گواهینامه پایه یک رانندگان متخلف خراسان رضوی به پایه ۲ تبدیل می‌شود.
کد خبر: ۳۴۴۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲ 15 December 2016
به گزارش تابناك رضوي، سردار بهمن امیری مقدم ظهر امروز در مراسم هفته راهداری اظهار داشت: پلیس بنا دارد که رفیقی خوب و یاری مهربان باشد و پرسنل نیروی انتظامی در کنار در مجموعه‌های مرتبط در بحث امنیت و سلامت زائران و مجاوران امام رضا(ع) تلاش می‌کنیم.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: یکی از موضوعاتی که همیشه مورد تاکید است حفظ امانت‌داری و برخورد خوب با مردم است و امانتی که بردوش ما است سلامت جان مردم است. تا پایان آبان ماه کاهش 141 نفری تلفات را در استان‌ داشتیم و معتقدیم که هر کس کوتاهی کند شرمنده امام رضا(ع) می‌شود و کاهش هر ‌کشته کاهش هزینه‌های مالی و فشارهای روانی را به‌همراه دارد.

امیری مقدم تاکید کرد: پلیس راه خراسان رضوی همیشه در تلاش است تا به صورت علمی و تخصصی کارهای خود را دنبال کند و معتقدیم که مدیران ما باید مدیرانی تحول گرا باشند و هر کس در این رابطه کوتاهی کند به مردم خیانت کرده است. اصلاح هندسی‌ها و خط‌کشی‌ها را در جاده‌های استان داشتیم که سبب افزایش دقت و کاهش تلفات شده و در مسیرهای خدمتی مکان‌های استراحت فراهم شده است تا رانندگان در حالت خستگی رانندگی نکنند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: در آخرین آمار گرفته شده کاهش 9 کیلومتری سرعت را در جاده‌های خراسان رضوی داشتیم و دقت لازم و سرعت مطمئنه نقشی کلیدی در سلامت رسیدن به مقصد دارد. پلیس با راننده متخلف برخورد می‌کند، زیرا حاضر نیست که با جان مردم بازی شود و گواهینامه پایه یک رانندگان متخلف به پایه دو تبدیل می‌شود.

امیری مقدم ادامه داد: بحث بستن کمربند ایمنی سرنشینان خودرو را در میان مردم جا انداختیم، زیرا‌ معتقدیم که در مواقع وقوع‌حادثه فردی که از کمبرند ایمنی استفاده کرده در سلامت مانده است. در سطح استان 150 نقطه حادثه‌خیز شناسایی شده است و در جهت رفع و برطرف شدن این نقاط در تلاش هستیم که به وضعیتی استاندارد تبدیل شوند.

وی افزود: بحث آموزش در موضوعات ‌تخصصی یک نیاز همیشگی است و باید تداوم داشته باشد و حتی کلاس‌های آموزشی به‌صورت کارگاه‌های آموزشی برگزار شود تا اثر آن به‌صورت عملی دیده شود. اگر از کارمان ارزیابی داشته باشیم نواقص و اشکالات به‌صورت کارشناسی و فنی شناسایی می‌شود تا در جهت رفع آن‌ها تلاش شود.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: جاده زائران پیاده در مسیر شمالی استان باید راه‌اندازی شود و در این جاده حادثه‌تلخی در ایام شهادت امام رضا(ع) داشتیم که متاسفانه منجر به فوت یک و مصدومیت 5 زائر پیاده امام رضا(ع) شد.
 
منبع: تسنيم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار