تیم هیئت پینگ‌پنگ دختران استان قم در رقابت‌های نونهالان و نوجوانان باشگاه‌های کشور با غلبه بر تمامی حریفان بر سکوی نخست ایستاد.
کد خبر: ۳۴۴۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۹ 18 December 2016
به گزارش تابناک قم، بر اساس تقویم کمیته مسابقات فدراسیون پینگ‌پنگ کشور رقابت‌های پینگ‌پنگ لیگ باشگاه‌های نونهالان و نوجوانان دختر کشور به میزبانی استان قم آغاز شد و تیم‌های حاضر در روز نخست در مرحله گروهی به مصاف حریفان خود رفتند.

این دوره از مسابقات که در خانه تنیس رومیز استان پیگیری شد، تیم استان قم در روز نخست با سه پیروزی متوالی برابر حریفان خود در مرحله گروهی رسید.

تیم‌های زیادی از سراسر کشور برای رقابت و کسب عنوان‌های مختلف راهی این مسابقات شده بودند که هر تیم متشکل از چهار بازیکن، یعنی دو بازیکن در رده سنی نونهالان و دو بازیکن در رده سنی نوجوانان بود و با سایر حریفان به رقابت می‌پرداخت.

تیم هیئت پینگ‌پنگ استان قم در مراسم قرعه حریفان خود را شناخت و بر اساس قرعه باید با تیم‌های مخابرات همدان، دیزل مولد امید تهران و رشد ایرانیان البرز مسابقه می‌دادند.

تیم استان قم که از همان ابتدا در جمع مدعیان کسب مقام در این دوره محسوب می‌شد و از شرایط میزبانی به خوبی استفاده و در مرحله گروهی از سد تمامی حریفان عبور کرد دیدار نخست تیم قم برابر مخابرات همدان به انجام رسید که در یک بازی یک طرفه تیم قم با حساب سه بر صفر حریف خود را شکست داد.

دختران نونهال و نوجوان قمی در بازی دوم خود را برای رویارویی با تیم دیزل مولد امید تهران آماده ساختند که در مقابله با این تیم این پینگ‌پنگ بازان قمی بودند که با نتیجه سه بر یک این تیم را شکست دادند و باروحیه مضاعف به مصاف نماینده البرز رفتند.

در دیدار برابر تیم رشد ایرانیان البرز نمایندگان استان قم با نتیجه مشابه بازی قبل خود بر این تیم غلبه کردند تا با شش امتیاز کامل به‌عنوان تیم نخست گروه خود به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کردند و خط و نشانی برای سایر حریفان کشیده باشند.

تیم استان قم بااقتدار کامل راهی مرحله یک‌چهارم نهایی و در این مرحله با شکست تیم پاک‌نژاد اسپرت که از بازیکنان ملی‌پوش برخوردار بود، شگفتی‌ساز این دوره شد.

دختران قمی موفق شدند با 5 بر 2 این تیم را از پیش رو بردارند و به‌آسانی راهی مرحله نهایی شود و در این مرحله حریف تیم مناطق نفت‌خیز شود.

در فینال بازی‌ها کم‌تر کسی فکر می‌کرد که شگفتی کامل شود و تیم قم عنوان قهرمانی را به‌دست آورد اما استان قم نشان داد امروزه در سطح بالای پینگ‌پنگ کشور حرف‌ها برای گفتن دارد.

تیم دختران هیئت پینگ‌پنگ قم با حساب 5 بر 3 مناطق نفت‌خیز جنوب را مغلوب کرد تا عنوان نخست رقابت‌های دسته برتر لیگ باشگاه‌های نونهالان و نوجوانان دختران کشور را از آن خود کند.

با توجه به نتیجه به‌دست آمده تیم مناطق نفت‌خیز جنوب دوم شد و تیم‌های پاک‌نژاد اسپرت و رشد ایرانیان البرز مشترک سوم شدند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار