فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور خبر داد:
فرمانده انتظامي شهرستان کنگاور از کشف بيش از 25 تن کود شيميايي قاچاق به ارزش 510 ميليون ريال در اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۴۵۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲ 18 December 2016

به گزارش تابناک کرمانشاه، سرهنگ "حسين براري" گفت: ماموران ايست و بازرسي شهيد زنگنه حين کنترل خودروهاي عبوري موفق به توقيف يك دستگاه كاميون كشنده حامل کالاي قاچاق به رانندگي مردي 35 ساله شدند.

وي در تشريح اين خبر افزود: راننده خودروي فوق قصد داشت بار خود را  بدون برگ سبز و مجوز قانوني به استان هاي مرکزي کشور منتقل کند که با تيزبيني و درايت ماموران  ايست و بازرسي در چنگال قانون گرفتار شد.

اين مقام انتظامي ادامه داد: در بازرسي از اين خودرو 25 تن کود شيمايي فاقد هرگونه مجوز گمرکي کشف و ضبط شد و کارشناسان ارزش تقريبي محموله را 510 ميليون ريال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامي شهرستان کنگاور در پايان با اشاره به توقيف يک دستگاه خودرو در اين زمينه، خاطرنشان کرد: در اين راستا يک  نفر نيز دستگير و خودرو توقيف و اقلام مکشوفه پس از صورتجلسه تحويل مراجع ذي‌صلاح شد.

سرهنگ براري هدف از برخورد با قاچاق کالا را افزايش کسب و کار، رونق توليد داخلي و احساس امنيت شغلي شهروندان ايراني و همچنين رضايتمندي مسئولان از پليس عنوان کرد و از شهروندان خواست: براي مقابله با اقدامات سودجويانه قاچاقچيان، همکاري لازم را با نيروي انتظامي داشته باشند.

 

کشف 105 مورد سرقت در شهرستان کرمانشاه

فرمانده انتظامي شهرستان کرمانشاه گفت: پليس شهرستان موفق به دستگيري 40 نفر سارق و کشف 105 مورد شامل: سرقت قطعات و محتويات داخل خودرو، وسايل منزل و اماکن، قاپ زني، کابل برق، احشام و ساير سرقت ها شد.

سرهنگ"رضا شيرزادي" بيان داشت: يکي از مهم‌ترين اهداف اجراي طرح پيشگيري از سرقت، بالا بردن سطح احساس امنيت و آرامش در سطح شهرستان و جلب رضايت عمومي است.

اين مقام انتظامي در ادامه افزود: با اتخاذ تدابير لازم از جمله افزايش گشت هاي ويژه موتوري و خودرويي، بکار گيري اکيپ هاي کار آزموده از يگان امداد و فوريت هاي پليسي 110، پليس هاي تخصصي اطلاعات و تجسس، با تمام توان طرح تشديد پيشگيري از سرقت به اجرا در آمد.

سرهنگ شيرزادي تصريح کرد: پليس شهرستان در راستاي اجراي اين طرح موفق به دستگيري 40 نفر سارق و کشف 105 مورد شامل سرقت قطعات و محتويات داخل خودرو، وسايل منزل و اماکن، قاپ زن، کابل برق، احشام و ساير سرقت ها شد.

وي با اشاره به رضايتمندي شهروندان از اجراي اين طرح‌ها، از همکاري صميمانه مردم تشکر کرد و گفت: چنين طرح‌هاي امنيتي در طول سال ادامه خواهد داشت و شهروندان مي‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مشكوک امنيتي، مراتب را در اسرع وقت به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام نمايند.

سرهنگ شيرزادي در پايان اظهار داشت: متهمان پس از تشکيل پرونده قضائي به دادسرا جهت سير مراحل قانوني، تحويل داده شدند.

 

هزار دانش آموز روستايي در کرمانشاه هميار پليس شدند

رئيس پليس راه استان گفت: از ابتداي سال جاري تحصيلي بيش از هزار دانش آموز دختر و پسر مقطع ابتدايي در مدارس روستايي استان به جمع همياران پليس اضافه شده اند.

سرهنگ "فضل الله شيري" اظهار داشت: کارشناسان آموزش همگاني پليس راه از ابتداي سال جاري تحصيلي به بيش از 70 مدرسه روستايي اعزام شده اند و آموزشهاي لازم را با ارائه کارت شناسايي و منابع آموزشي در قالب لوح فشرده به اين دانش آموزان ارائه کرده اند.

وي افزود: همکاري و استقبال مسئولان آموزش و پرورش و مديران و معلمان مدارس در زمينه آموزش و آماده سازي اين تعداد از نوجوانان روستا نشين براي ورود به عرصه فرهنگ ترافيک قابل تقدير بوده و اميدواريم اين رويه در ماه هاي آينده نيز ادامه داشته باشد.

سرهنگ شيري خاطر نشان ساخت: برابر بررسي ها، ارائه آموزشهاي چهره به چهره در ميان جمعيت روستا نشين عليرغم افزايش روبه رشد استفاده از انواع وسايل نقليه در روستاها متناسب با آنچه که در جمعيت شهري داشت، ضعيف و ناکافي بود، لذا پليس راه استان با همکاري و تعامل با ساير نهادها فعاليتهايي را جهت ايجاد تحرکي موثر در اين زمينه آغاز کرده است.

رئيس پليس راه استان تصريح کرد: يکي از برنامه هاي ما در اين راستا استفاده از ظرفيت فرهنگي و آموزشي دانش آموزان مدارس در قالب طرح همياران پليس بود که براي تسري آن به سطح مدارس روستايي تلاشها آغاز شده و بنا داريم تا جايي ادامه دهيم که در هر خانواده روستايي يک عنصر فرهنگي بازدارنده حضور داشته باشد.

منبع: پایگاه خبری پلیس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار