مدیرمسئول روزنامه شهرآرا خواستار شد: تمام آگهی‌های شهرداری مشهد باید در روزنامه شهرآرا چاپ شود.
کد خبر: ۳۴۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴ 13 May 2015
حجت‌الاسلام هاشمی برزگری در شصت و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد در تالار شورای شهرداری مشهد اظهار داشت: 100 درصد آگهی، مناقصات و مزایده‌های شهرداری باید در روزنامه شهرآرا چاپ شود.

وی با بیان اینکه برخی باید سابقه شهر آرا و سایر رسانه‌ها را با یکدیگر مقایسه کنند گفت: امروزه برنامه‌هایی وجود دارد که من آنها را رانت نامگذاری نمی‌کنم بلکه نام آنها را کمک اقتصادی می‌گذارم که اینها سبب رشد بسیاری از رسانه‌ها شدند و هم اکنون همان رسانه‌ها در حال تخریب شورا و شهرداری هستند.

مدیرمسئول روزنامه شهرآرا تصریح کرد: ما امروز به کمک شهرداری برای قدرت یافتن از نظر اقتصادی و مالی نیاز داریم.

هاشمی برزگری با بیان اینکه برخی رسانه‌ها باید با یکدیگر مقایسه شوند خاطرنشان کرد: بیاییم و رقم‌هایی را که در شهرآرا و سایر رسانه‌ها وجود دارند را با یکدیگر بررسی کنیم.

وی با انتقاد از برخی سیاست‌های شهرداری گفت: ما امسال 450 میلیون تومان کاغذ پیش خرید کرده‌ایم که باید در ادامه به همین میزان مبلغی را بابت برخی سیاست‌های شهرداری به چاپخانه یکی از روزنامه‌های شهر بابت چاپ روزنامه پرداخت کنیم.

مدیر مسئول روزنامه شهرآرا با بیان اینکه در شهرداری باید ظرفیت‌ها و مزیت‌هایی در اختیار ما قرار بگیرد تاکید داشت: اگر یکی از مزیت‌ها و ظرفیت‌های قانونی شهرداری به طور کامل در اختیار ما قرار بگیرد قطعا ما شاهد خودکفایی این روزنامه خواهیم بود.

وی در پایان تصریح کرد: به نظر من تمام آگهی‌های شهرداری باید در روزنامه شهرآرا چاپ شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار