مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه:
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی کرمانشاه از برخورد قاطع و قانونی با خودروهای سرویس مدارس که برچسب و کارت سرویس دریافت نکرده اند، خبر داد.
کد خبر: ۳۴۶۴۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲ 20 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایسنا منطقه کرمانشاه، سجاد سلیمانی اظهار کرد: امسال ساماندهی تمامی خودروهایی که تحت عنوان سرویس مدرسه نسبت به حمل ونقل دانش آموزان اقدام می‌کنند به سازمان تاکسیرانی شهر كرمانشاه  واگذار شد که این سازمان با جدیت در این خصوص اقدام می کند .

سلیمانی یادآور شد: از مهرماه سال جاری تاکنون برای بیش از 3000 دستگاه انواع خودرو اعم از تاکسی، تاکسی سرویس، مینی بوس و سواری شخصی پس از بررسی سوابق و استعلام از مراجع ذیصلاح و تایید صلاحیت کارت و برچسب سرویس صادر شده  که از این تعداد 1200 دستگاه به صورت دو نوبته مشغول سرویس دهی می باشند.

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه تأکید کرد: فقط رانندگانی که مراحل اخذ مجوز از سازمان تاکسیرانی را گذرانده اند، می توانند اقدام به جابجایی دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی کنند.

سلیمانی با تأکید بر حساسیت سازمان تاكسيراني  در بررسی صلاحیت متقاضیان افزود: عوامل راهور و بازرسان سازمان تاکسیرانی با جدیت تا پايان سال تحصيلي ازفعالیت خودروهای فاقد مجوز به عنوان سرویس مدرسه جلوگیری و در همین راستا حدود 220 دستگاه خودرو فاقد مجوز و صلاحیت  توقيف و اعمال قانون شدند. 

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود مدیران مدارس و همچنین والدین دانش آموزان نیز به موضوع حساسیت نشان داده و از سپردن دانش آموزان به خودروهای فاقد برچسب و کارت سرویس پرهیز کنند.

به گفته سلیمانی در مجموع 3000 دستگاه خودرو در بحث سرويس مدارس ساماندهي شده‌اند که عمده آنها تاکسی هستند.

وی افزود:135  دستگاه ميني بوس و 1500 دستگاه خودرو شخصي در بحث سرويس مدارس ساماندهي شده و فعاليت دارند.

به گفته سلیمانی 370  نفر از رانندگان سرویس‌های مدارس بانوان هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار