مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: تاکنون 70 درصد گلزار شهدای این استان با طرح و معماری، زیباسازی و ساماندهی شده است.
کد خبر: ۳۴۶۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷ 21 December 2016
به گزارش تابناک یزد،احمد ابراهیمی در نشست فصلی شورای اداری بنیادشهید و امور ایثارگران استان در میبد اظهار کرد: تاکنون 179 گلزار شهدا درسطح استان ساماندهی ،42 گلزار در دست اقدام و 105 گلزار هم در دستور کار بنیادشهید قرار دارد .
وی با بیان اینکه ساماندهی گلزارهای سه شهیدی هم در اولویت قرار گرفته اند اظهار داشت: در زمینه ساماندهی گلزار شهدا که ازسال 76 آغازشده استان یزد در سطح کشور پیشگام است.
مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان گفت: ساماندهی گلزار شهدا ،طرح سپاس ، اشتغال فرزندان شاهد ،پایش سلامت و ارتقاء سطح سلامت جامعه ایثارگران ،برنامه های فرهنگی، اردو های آموزشی و ارتقاءسطح تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان و آموزش و ترویج قرآن از مهمترین مباحث این نشست بود.
ابراهیمی با اشاره به معتمدین معین این اداره گفت: 424 نفر معین ازجامعه ایثارگران انتخاب شده اند که مسائل و مشکلات جامعه ایثارگران را بررسی می کنند.
نشست فصلی شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور و روسای بنیادشهید شهرستان های استان در میبد برگزارشد.
در این نشست معاونین و مدیران شهرستانها گزارشی از فعالیت های خود در جهت رفع مسائل و مشکلات و اقدامات انجام شده ارائه کردند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار