فرماندار گرگان:
نهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان با حضور دکتر حسینی فرماندار مرکز استان و روحانی فر سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در سالن اجتماعات فرمانداری گرگان تشکیل گردید .
کد خبر: ۳۴۶۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱ 21 December 2016
نهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان با حضور دکتر حسینی فرماندار مرکز استان و روحانی فر سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در سالن اجتماعات فرمانداری گرگان تشکیل گردید .

" دکترسیدعباس حسینی" فرماندار شهرستان گرگان ضمن عرض تبریک به مناسبت ولادت پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و همچنین تقدیر و تشکر از دستگاههای اجرائی شهرستان در راستای همکاری در برگزاری کنگره 4هزار شهید استان در گرگان اعلام داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری با جوانان و بحث اعتیاد به عنوان بلای خانمان سوز وظایف متولیان نظام در راستای جلوگیری از اشاعه و پیشگیری از اعتیاد در زمینه های گوناگون دوچندان شده است .

وی افزود: در عرصه فرهنگی و آموزشی و هم در عرصه پیشگیری و درمان و در نهایت مقابله جدی با عوامل توزیع-وظایف دستگاههای تخصصی می بایست براساس مأموریت درون سازمانی ترسیم و یک طراحی جامع در دستور کار کارگروهها و دستگاههای عضو قرار گیرد .

دکتر حسینی با اشاره به اجرای طرح شهید شوشتری در 2 نقطه آسیب پذیر شهرستان و اقدامات انجام شده در این خصوص عنوان داشت: می بایست ترتیبی اتخاذشود تا ضمن اشاعه این قبیل اقدامات در سایر نقاط آسیب پذیر اعم از روستایی و شهری ، زمینه ای فراهم گردد تا با هماهنگی دبیرخانه و سپاه عملکرد دستگاههای مرتبط با اجرای طرحها در نقاط مذکور مورد تجزیه و تحلیل و بررسی قرار گرفته و نقاط ضعف و قوت مجریان طرح مورد ارزیابی جدی قرار گیرد .

فرماندار گرگان در ادامه عنوان داشت: اطلاع رسانی و آموزش نقش کلیدی در امر پیشگیری از اعتیاد در میان جامعه هدف را ایفا می کند لذا فرهنگ سازی و برخورداری از امکانات و زیرساخت ها درمحرومیت زدایی مخصوصاً نقاط آسیب پذیر شهرستان نقش اساسی دارد .
دکتر حسینی به استفاده از ظرفیت مبلغین و تأثیر آنان در حوزه شهرستان اشاره کرد و نقش وهمکاری دهیاران و شوراهای اسلامی را در این مهم یادآور شد .

وی در ادامه از کلیه دستگاههای عضو و دبیران کارگروههای تخصصی خواست تا با استفاده از امکانات درون سازمانی و همکاری و تعامل ، نسبت به پیگیری مصوبات و همچنین مطالعه اجرای طرحها در حوزه های اجتماعی مخصوصاً پیشگیری اقدام لازم را بعمل آورده و طی یک نشست چهارجانبه نسبت به جمع بندی اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف و ارائه آن بصورت یک گزارش واحد در جلسات بعدی اقدام لازم را معمول نمایند .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار