فرماندار آبیک گفت: از سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک درخواست می‌شود نسبت به جذب 5 میلیارد ریالی اعتبار حوزه ورزش این شهرستان تلاش مضاعف داشته باشد.
کد خبر: ۳۴۷۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵ 22 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین، علی رحمانی در حاشیه مراسم معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: تنها زمین چمن فوتبال شهر آبیک به هر دلیلی و هر کسی که مقصر بوده وضعیت بسیار نامطلوبی دارد و در واقع باید گفت زیر یک متر مربع زمین چمن در این شهر وجود ندارد.

وی افزود: در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان آبیک 5 میلیارد ریال اعتبار برای حوزه ورزش و جوانان پیش‌بینی و اختصاص داده شده که از سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک درخواست می‌شود نسبت به جذب اعتبارات در نظر گرفته شده گام مؤثری بردارد.

فرماندار آبیک ادامه داد: از سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک درخواست می‌شود تا پایان امسال نسبت به فراهم کردن مقدمات کار بازسازی زمین چمن فوتبال شهر آبیک که از مطالبه به حق مردم این شهر است و برای بهبود وضعیت سالن ورزشی پیامبراعظم(ص) شهر آبیک و سالن ورزشی شهر خاکعلی هم تمهیدات لازم را بیاندیشد.

رحمانی اضافه کرد: نداشتن زمین چمن فوتبال شهر آبیک از نقاط ضعف این شهرستان است؛ این در حالی است که در بیخ گوش استان‌های تهران و البرز قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تخصیص اعتبار برای زمین چمن فوتبال شهر آبیک در کمیته برنامه‌ریزی امسال شهرستان آبیک، لازم است که سرپرست جدید اداره ورزش این شهرستان نسبت به جذب اعتبار پروژه همت لازم و عزم قوی داشته باشند.

این مسؤول بر احیا، رونق بخشیدن و پای کار آوردن تمام هیأت‌های ورزشی از سوی سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهر آبیک تأکید کرد و گفت: تحول در ورزش این شهرستان با احیای هیأت‌های ورزشی و بهره‌گیری از پیشکسوتان دلسوز ورزشی تحقق می‌یابد.

فرماندار آبیک افزود: با توجه به نزدیکی به ایام‌الله دهه فجر می‌طلبد که همایش‌ها و مسابقات ورزشی مختلف در شهرستان آبیک برگزار شود و این شهرستان رنگ و بوی ورزش به خود بگیرد.

رحمانی با تأکید بر پیگیری تکمیل پروژه سالن ورزشی روستای کوندج از سوی مسؤولان اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک ادامه داد: این روستا جمعیت قابل توجه‌ای دارد و مردم جوانان آن از وضعیت سالن ورزشی گله‌مند هستند.

وی اضافه کرد: گرچه پول و اعتبار در بهبود وضعیت یک اداره مهم است اما مدیریت صحیح و حرکت مناسب برای پیشبرد اهداف آن اداره اهمیت خاصی دارد.

این مسؤول با اشاره به راهنمایی چند سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای واگذاری پروژه نیمه‌کاره اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: با پیگیری این امر از سوی مسؤولان ورزش و جوانان تکمیل این پروژه در اسرع وقت باید صورت گیرد.

فرماندار آبیک اذعان کرد: مردم به ویژه جوانان و ورزشکاران شهرستان آبیک قدرشناس هستند که با توجه به این امر سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان درخواست می‌شود طی 6 ماه، در راستای پیگیری و تحقق مطالبات این شهرستان در حوزه ورزش گام‌های اساسی برداشته و ورزش این شهرستان را به جایگاه اصلی خود برساند.

رحمانی افزود: طی بررسی صورت گرفته در شهرستان آبیک زمانی چند تیم فوتبال در دسته یک و لیگ برتر حضور داشته اما در حال حاضر دو تیم فوتبال بیشتر فعال نیست.

وی حضور برادران عبادی از تیراندازان برتر ملی و بین‌المللی را مایه افتخار شهرستان آبیک ذکر و ادامه داد: استعدادهای ورزشی بسیار خوبی وجود دارد که باید در شکوفایی آن استعدادها به ورزشکاران کمک کرد.

این مسؤول اضافه کرد: قشرهای مختلف مردم به ویژه جوانان 15 تا 40 سال در معرض انواع خطرات و آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی و جسمی قرار دارند که با فراهم کردن بسترهای ورزشی می‌توان در تقویت و پرورش روح و روان و جسم تن آن‌ها گام‌های مؤثری برداشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار