تابناک مرکزی : مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: تاکنون 80 میلیارد و 900 میلیون ریال تسهیلات در قالب طرح رونق اقتصادی به 8 شرکت تعاونی در استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۳۴۷۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱ 22 December 2016

به گزارش تابناک مرکزی، محمد تقی آبایی مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از شهریور ماه امسال تا آبان این میزان تسهیلات به 5 شرکت تعاونی پرسفید هزارآباد آشتیان به مبلغ 6 میلیارد ریال، عایق رطوبتی پارسیان دژ دلیجان 6.5 میلیارد ریال، کیمیا رزین شازند 30 میلیارد ریال و تعاونی‌های درمان گستر سینوهه زرندیه و یراق‌سازان پرستو در ساوه به ترتیب به میزان 8 و 10 میلیارد ریال اعطا شده است.

وی افزود: در این ماه به سه شرکت تعاونی سامان پیام کمره  مبلغ 600میلیون ریال و شرکت تعاونی ماشین صنعت 9800 میلیون ریال و شرکت تعاونی برفابان نراق مبلغ 10 میلیارد ریال تسهیلات از طرح رونق اقتصادی استان پرداخت شد که جمعا 80 میلیارد و 900 میلیون ریال تسهیلات پرداخت و 41 فرصت شغلی ایجاد شده است.

آبایی اضافه کرد: تعداد شرکت‌های تعاونی ثبت‌نام کننده در سامانه بهین‌یاب 56 تعاونی بوده است که 38 طرح در کارگروه استانی رونق تولید مصوب، تعداد 14 تعاونی به بانک‌های عامل معرفی و تعداد هشت طرح تسهیلات دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار