مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد از برگزاری جشنواره «قرآن و عترت در رسانه» همزمان با هفته قرآن و عترت در استان خبر داد.
کد خبر: ۳۴۷۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴ 23 December 2016
به گزارش تابناک یزد،محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد  از برگزاری جشنواره «قرآن و عترت در رسانه» همزمان با هفته قرآن و عترت در استان خبر داد.
رستگاری گفت: تمامی رسانه های مکتوب و مجازی اعم از خبرگزاری ها، سایت های خبری و تحلیلی دارای مجوز و روزنامه ها و هفته نامه ها و رسانه های مکتوب استانی دارای مجوز (ویژه استان یزد) می توانند در  این جشنواره شرکت کنند.
وی قرآن و عترت، اصول عقاید (توحید، نبوت، امامت و معاد)، سیره ائمه اطهار (ع)، نماز، عفاف و حجاب، امر به معروف (دعوت به خوبی ها)، خانواده، احسان به والدین، سبک زندگی، اقتصاد مقاومتی، دفاع مقدس، ایثار و شهادت، وحدت، احیای فرهنگ دارالعباده(بخش مذهبی فرهنگ بومی استان یزد) را از موضوعات این جشنواره برشمرد.
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد گزارش نویسی، خبر، عکس خبری مرتبط با محورهای جشنواره را از بخش های این جشنواره برشمرد و گفت: بر اساس آیین نامه این جشنواره علاقمندان می توانند آثار خود را از فروردین ۹۴ به بعد انتخاب و در قالب فایل word به همراه لینک اثر ارسال نمایند.
وی افزود: شرکت کنندگان می توانند در سه بخش به صورت مجزا آثار خود را ارسال کنند اما نمی توانند در یک بخش دو اثر داشته باشند و در صورتی که دو اثر در یک بخش باشد، با نظر داوران این جشنواره یکی از آثار حذف می شود.
رستگاری ترویج و تبلیغ قرآن و عترت (ع) در رسانه ها، معرفی دستاوردها و توانمندی های علوم قرآنی در رسانه ها، ارتقای سطح کیفی و کمی فعالیت های قرآن و عترت (ع)، جریان سازی قرآنی در بین رسانه ها و ایجاد تحرک و انگیزه در راستای فعالیت های قران در بین آنها، تلاش در جهت تقویت فضای قرآنی و اخلاق دینی در بخش رسانه ها، توانایی جست‌‌وجو و دریافت معارف عمومی مورد نیاز از قرآن با استفاده از رسانه ها، توجه به فرهنگ قرآنی در بین رسانه های مکتوب و مجازی استان یزد از جمله اهداف این جشنواره برشمرد.
وی گفت: آخرین مهلت ارسال آثار تا پایان ساعت اداری روز شنبه ۱۱ دی ماه سال جاری است که علاقمندان باید فرم را پس از تکمیل به همراه آثار و کپی کارت ملی و یک قطعه عکس ۴ *۳ به دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد، واحد روابط عمومی تحویل نموده و یا به ایمیل quran.rasaneh@chmail.ir ارسال نمایند.  
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد گفت: نفرات برگزیده این جشنواره در برنامه اختتامیه هفته قرآن و عترت که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود، معرفی شده و هدایایی به آنها تعلق می گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار