اخبار پلیس/
فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور از کشف پنج هزار و ۳۵۰ حبه قرص روانگردان و ۲۰ هزار سی سی شربت مخدر در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۴۸۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۶ 24 December 2016

به گزارش تابناک، سرهنگ "حسین براری" از کشف پنج هزار و ۳۵۰ حبه قرص روانگردان و ۲۰  هزار سی سی شربت مخدر در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کنگاور خبر داد.

وی افزود: در اطلاع واصله مبنی بر اینکه شخصی در یکی از محله های شهر کنگاور در مغازه خود در امر خرید و فروش قرص روانگردان و شربت مخدر فعالیت دارد، بررسی موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی و هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی موفق به شناسایی محل عرضه داروهای غیرمجاز در پوشش مغازه خرازی و کشف پنج هزار و ۳۵۰ حبه قرص با دوز بالا و ۲۰ هزار سی سی شربت مخدر شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه دو متهم ۳۵ و ۲۸ ساله در این زمینه دستگیر شده اند، خاطرنشان ساخت: متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شده اند.

سرهنگ براری گفت: این افراد پیش از این نیز چندین بار به جرم خرید و فروش داروهای راونگردان دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده بودند.

کشف۲۶ مورد سرقت در کرمانشاه

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از کشف ۱۴ مورد سرقت منزل و ۱۲ مورد سرقت محتویات خودرو خبر داد.

سرهنگ "محمدرضا امیری" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک مورد سرقت منزل در یکی از کلانتری های سطح شهر کرمانشاه و ارجاع پرونده به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، تلاش در جهت شناسایی عامل یا عاملان این سرقت ها در دستور کار تیمی مجرب از کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: در تحقیقات به عمل آمده مخفیگاه یکی از سارقان شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، طی یک عملیات منسجم و ضربتی پس از اطمینان از حضور متهم در منزل، وی را دستگیر و جهت ادامه تحقیقات به مقر پلیس آگاهی منتقل کردند.

 سرهنگ امیری تصریح کرد: در انجام تحقیقات اولیه متهم منکر انجام هرگونه سرقت شد اما با انجام تحقیقات فنی و استفاده از اصول علمی و پلیسی، متهم به ۱۴ مورد سرقت منزل با همدستی شخص دیگری به هویت معلوم اعتراف کرد.

وی افزود: با راهنمایی متهم محل های سرقت بازسازی و مالباختگان نیز شناسایی شدند، همچنین تلاش در جهت دستگیری همدست متواری وی ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه در ادامه از کشف ۱۲ مورد انواع سرقت در نتیجه اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سارقان محتویات داخل خودرو خبر داد و گفت: در این راستا چهار نفر سارق و یک نفر مالخر نیز دستگیر شدند.

سرهنگ امیری به شهروندان توصیه کرد: از پارک اتومبیل در نقاط خلوت و کم نور خودداری کرده و حتی الامکان در پارکینگ پارک کرده و یا اینکه نسبت به نصب تجهیزات ایمنی و بازدارنده جهت جلوگیری از سرقت اقدام کنند.

منبع: پایگاه خبری پلیس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار