مدیرعامل شرکت مخابرات استان یزد با اشاره به تحت پوشش بودن تمام شهرها، روستاها و جاده‌های استان در شبکه ارتباطی همراه اول گفت: به زودی استان یزد تحت پوشش کامل نسل چهارم اینترنت قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۳۴۸۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۹ 25 December 2016

به گزارش تابناک یزد،مهدی مقوم  اظهار داشت: شرکت مخابرات استان یزد برنامه‌های متعددی برای ارائه خدمات بهتر و با کیفیت بالاتر به مشترکان خود در سطح استان است.

وی ادامه داد: از جمله خدماتی که از سوی این شرکت برای مشترکان دیده شده است طرح توسعه خدمات دیتا برای مشترکان دائمی و اعتباری است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان یزد با اشاره به آغاز به کار پورت‌های پرسرعت در ارتباطات دیتا اضافه کرد: در حال حاضر برخی نقاط استان تحت پوشش نسل چهارم اینترنت قرار گرفته و به زودی سایر نقاط استان نیز تحت پوشش قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به لزوم همکاری دفتر پیشخوان در اجرای کامل این طرح در سطح استان و استفاده همه مشترکان از این خدمات عنوان کرد: ممکن است سیم‌کارت‌های قدیمی همراه اول اینترنت نسل چهارم را پوشش ندهد لذا شهروندان برای دسترسی به این خدمت باید سیم‌کارت خود را تعویض کنند.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان یزد بیان داشت: به دلیل تغییر تکنولوژی باید سیم‌کارت‌های قدیم را تعویض کرد که از دفاتر خواستاریم سرعت‌عمل بیشتری در تعویض سیم‌کارت‌ها داشته باشند.

وی زمان اجرای این طرح را در سال جاری برشمرد و تصریح کرد: متاسفانه تجهیزات در این زمینه دیر به دست ما رسید و ظرف سه ماه گذشته 90 درصد استان یزد تحت پوشش اینترنت نسل چهارم قرار گرفته است.

مقوم اضافه کرد: در شهرستان‌های استان نیز دو شهر اردکان و میبد دارای پوشش 100 درصدی است و بقیه شهرها نیز در حال انجام است اما تا پایان سال در کل استان به 100 درصد خواهد رسید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار