فرمانده سپاه پاسداران شهرستان تربت جام ؛
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام با گرامیداشت دهه بصیرت گفت: یوم الله نه دی روز تجلی قدرت خدا و اراده اُمت در حمایت از امام زمان بود، که درآینه "ولایت فقیه " تبلور یافته است.
کد خبر: ۳۵۰۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۲ 29 December 2016
سرهنگ پاسدار ابوطالب جوان در گفتگو با خبرنگار تابناک رضوی با اشاره به اهمیت حماسه عظیم ۹ دی افزود: در روز ۹ دی ۸۸ مردم ایران اسلامی خواستار اشد مجازات سران فتنه شدند و در خروشی عظیم خط بطلانی بر جریان غرب‌گرای فتنه سبز و فتنه های آخرالزمانی کشیدند.
 
حماسه 9دی خط بطلانی بر فتنه های آخرالزمانی بود / فتنه ۸۸ نقاب از چهره بی‌بصیرت‌ها وخائنین برداشت 
 
وی تصریح کرد: یوم الله نه دی روز تجلی قدرت خدا و اراده اُمت در حمایت از امام زمان بود، که درآینه "ولایت فقیه" تبلور یافته است.
 
وی با اشاره به آیه 108 سوره يوسف با این مضموم که "همه مردم با بصیرت کامل به سوی خدا دعوت می‌شوند" خاطرنشان کرد: این حماسه مردمی یکی از مهمترین وقایع تاریخی انقلاب ایران اسلامی است که نقاب از چهره بی ‌بصیرت‌ها، ساکتین و خائنین فتنه ۸۸ برداشت.
 
وی دشمن شناسی را ضرورتی اجتناب ناپذیر برشمرد و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در خصوص لزوم "بصیرت افزایی" تأکید مُؤکد دارند به طوری که در فرازی می فرمایند: بصیرت یعنی این که بدانیم شمری که سر حسین را بُرید همان جانباز جنگ صفین است که تا مرز شهادت پیش رفت.
 
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام با بیان این مطلب که انزجار مردم از فتنه گران خاموش شدنی نیست ابرازداشت: امروز برخی حامیان اصلی فتنه دَم از حق الناس می زند و شعار رفع حصر سر می‌دهند این درحالی است که فتنه گران در سال ۸۸ با عبور از خط قرمز های اصلی نظام حقوق همه ملت را پایمال کردند و اگر رأفت اسلامی نبود سرنوشتی دیگر داشتند.  
 
جوان متذکرشد: سران فتنه با زیر پا گذاشتن عزت و شرف ملی موجب کُند شدن مسیر پیشرفت اقتصادی ، فرهنگی و... کشور شدند و برخی با اعمال خرابکارانه به‌ دنبال قبح‌ زدایی و بزرگنمایی آنان سعی در احیای اندیشه به اغما رفته فتنه‌گران دارند.  
 
وی از فقدان "بصیرت" در برخی مدیران که راهبرد تقابل با آمریکا درآنان به همزیستی و تعامل بَدل شده است ابراز تأسف کرد و عنوان کرد: ایران اسلامی،  با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری در مسیر اصلی انقلاب و عزت ملی قرار دارد و توانسته تا کنون پشت سر "ولایت فقیه" از همه گردنه های خطرناک به ‌سلامت عبور کند.  
 
وی با اشاره به لزوم عبرت آموزی از وقایع تاریخی و تأثیر خواص در فتنه های سامری،جمل و ۸۸ گفت: مردم در فتنه سامری مغلوب واقع شدند و در فتنه جمل هم سه جبهه شدند اما در فتنه ۸۸ با اراده و قدرت خدا مردم در جبهه "ولایت فقیه" قرار گرفتند که در این امتحان سخت خواص مردود شدند.
 
این مقام مسئول نظامی و فرهنگی گفت: فتنه گران با همسویی و همگرایی جریان قدرت طلب و نظام سلطه با تأسی از سلطنت طالبان خارج نشین، ضمن هتاکی با مقدسات،هنجارشکنی، عبور از قانون و خط قرمزها در پی ساقط کردند نظام اسلامی بودند که با راهبرد حکیمانه "دفع حداقلی و جذب حداکثری" رهبری فرزانه انقلاب نقش برآب شد.
 
جوان تأکید کرد: باید امروز توصیه ها ومطالبات فرماندهی معظم کل قوا سرلوحه همه مسئولان و مردم باشد و به فرمایش معظم له خود را برای فتنه کبری آماده کنیم.
 
وی در پایان برپایی نمایشگاه "تجلی حضور"، برگزاری سلسه نشست های روشنگری،اکران فیلم های جشنواره مردمی عمار و یتیم خانه ایرانی را از ویژه برنامه های بزرگداشت حماسه نهم دی در شهرستان تربت جام عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار