رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان، در مراسم افتتاح ایزوله زندان گرگان، گفت: کسی که در زندان کار می کند قطعاً ظرفیت اجتماعی بالاتری دارد.
کد خبر: ۳۵۲۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲ 31 December 2016
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان، در مراسم افتتاح ایزوله زندان گرگان، گفت: کسی که در زندان کار می کند قطعاً ظرفیت اجتماعی بالاتری دارد.

دکتر فاضل که برای افتتاح ایزوله در زندان گرگان حضور یافته بود پس از افتتاح از واحد بهداشت و درمان بازدید نمود سپس در سیمای زندان خطاب به مددجویان اظهار داشت: عملکردهای خوبی را در زندان گرگان دیدم و همکاران خوب و زحمت کشی در اینجا مشغول کار هستند و سعی نمودند با حداقل امکانات بهترین خدمات را به شما ارائه دهند.

وی افزود: همه نیاز به پیشگیری داریم چون بهترین راه است و این مهم هم باید در زندان انجام شود تا نیاز به درمان کمتر شود .

در ابتدا علیرضا رضوانی به رسم میزبانی اظهار داشت: یکی از اهداف مهم سازمان زندانها ایجاد رفاه و درمان برای مددجویان است و در راستای این موضوع دعوت نمودیم از آقای دکتر فاضل و ایشان هم استقبال نمودند و به همراه دکتر حسینی معاونت در مان دانشگاه علوم پزشکی استان و دکتر صداقت معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان در جمع ما حضور یافتند وو امیدوارم با حضور این عزیزان شاهد رشد و ترقی در بخش در مان باشیم .

دکتر صداقت اظهار داشت انصافاً فعالیت هایی که در زندان انجام می شود خیلی خوب می باشد و به بهترین نحو انجام شده است و برخی از این خدمات حتی از بیرون هم بهتر انجام شده است و این نشان از تلاش همه عزیزان در بخش بهداشت و درمان است و ما هم به نوبه خودمان در کنار شما بوده و آماده هر نوع همکاری هستیم .

دکتر حسینی افزود زندان جزوی از جامعه بوده و ماهم قول می دهیم مدیریت درمانی این زندان را برای مددجویان برقرار نماییم و انشاءلله خداوند توفیق دهد تا در خدمت رسانی موفق باشیم .

دکتر مولودی مسئول بهداشت و درمان زندان اظهار داشت شما به زندان به شکل یک محله نگاه کنید چون اینجا مکانی است که برخی از این مددجویان بیرون رفته و رفت و آمد مینمایند و اگر در ایجا در مان شوند بیماری آنها به بیرون منتقل نخواهد شد و ماهم درخواست داریم تا انشاءلله امکانات بیشتر و توجه ویژه ای به زندان داشته باشید .
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار