فرمانده انتظامی مشهد با بیان اینکه سرقت از بانک اقتصادنوین و رفاه شایعه است، گفت: سارقان 53 میلیون تومانی بانک ملت مشهد هنوز دستگیر نشدند.
کد خبر: ۳۵۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۸ 15 May 2015
به گزارش خبرگزاری تابناک خراسان رضوی حجت نیکمرام در گفت‌وگو با فارس در مشهد با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر سرقت از بانک اقتصاد نوین شعبه کیان‌سنتر و سرقت از بانک رفاه شعبه گاز در این شهر اظهار کرد: چنین سرقت‌هایی صبح امروز در مشهد اتفاق نیفتاده و صرفاً شایعه است.

وی افزود: تاکنون به ما گزارشی مبنی بر سرقت از دو بانک مذکور داده نشده است.

فرمانده انتظامی مشهد در ارتباط با سرقت 53 میلیون تومانی بانک ملت شعبه کوهسنگی که در روزهای اخیر رخ داد، گفت: سارقان این بانک هنوز دستگیر نشده‌اند و این پرونده همچنان در حال پیگیری است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
اگر اخبار سرقتهای چند ماه اخیر را در اینترنت بررسی کنید متوجه خواهید شد که سرقتهای مسلحانه به شدت افزایش داشته اگرچه تمام اخبار مرتبط با ملاحضات مطبوعاتی شدید پلیس به منظور پیشگیری از تشویش اذهان عمومی روی خط خبرگزاریها ارسال میشود.

برای مثال سه سرقت مسلحانه از بانکهای مشهد در یک ماه گذشته که اخبارش منتشر شده موید این گفته است

تنها روش پیشگیری از سرقت مسلحانه نصب سیستم ضد سرقت مسلحانه مرد نگهبان هستش که هیچ رقیبی برای اون وجود نداره ولی نه بانکها و نه طلا فروشیها به دلیل نگاه سنتی حاضر به نصب این سیستم نیستند و نتیجه میشه سرقتهای مسلحانه که هر روز بر تعدادشون اضافه خواهد شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار