مسئول تربیت بدنی سپاه امام رضا (ع) گفت: استان خراسان رضوی دارای 180 سالن صالحین و 25 سالن 9 دی بوده که تا پایان سال برای ارتقاء سرانه ورزشی استان تعداد سالن‌ها به 313 افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۳۵۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۱ 15 May 2015
مرتضی مرادی در حاشیه برگزاری مسابقات ورزشی کاراته بسیج خراسان رضوی در سالن ورزشی معلم قوچان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف بسیج از برگزاری این گونه مسابقات ایجاد روحیه شور و نشاط در بین جامعه نونهالان در سطح شهرستان‌ها بوده تا انگیزه‌ای برای تحرک بیشتر در سلامت جامعه به وجود آید.

وی با بیان اینکه بمب‌هایی که امروز عربستان بر سر مردم یمن فرود می‌آورد آخرین بمب‌های ضد پناهگاه در سطح جهان است، گفت: اگر یک ناو آمریکایی غلطی کرده و موشکی به سمت یکی از شهرهای ایران شلیک کند قبل از نشستن گرد و خاک آن موشک بر روی زمین موشک‌های بالستیک ایران قلب تلاویو را مورد اصابت قرار می‌دهند.

مرادی هدف از برگزاری مسابقات را تنها قهرمانی ورزشکاران ندانست و تأکید کرد: مسائل اخلاقی اولویت کارهای بسیج به ویژه ورزشکاران بوده و باید روح ارزشی و اسلامی را از شهدا الگو گرفت.

وی با اشاره به این موضوع که رویکرد سپاه از سال 90 ایجاد سالن‌های ورزشی متعدد در سطح استان بوده، تصریح کرد: سالن‌های 336 متری صالحین و یک‌هزار و 200 متری 9 دی همراه سالن‌های تیراندازی و مجموعه‌های مختلف جزء اولویت‌ها و اقدامات پیش رو است.

مسئول تربیت بدنی سپاه امام رضا (ع) یادآور شد: خراسان رضوی دارای 180 سالن صالحین و 25 سالن 9 دی بوده که تا پایان سال برای ارتقاء سرانه ورزشی استان تعداد سالن‌ها به 313 افزایش می‌یابد.

وی حوزه زیرساخت‌های ورزشی در قوچان را مناسب برشمرده و بیان کرد: برای ایجاد نهضت بزرگ ورزشی در خراسان رضوی نیازمند همدلی مسئولان و مردم هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار