دومین نمایشگاه تخصصی جهیزیه و ازدواج با وسعت 9 هزار متر از 24 تا 28 اردیبهشت ماه در مشهد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۵۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۶ 15 May 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی مشهد، حمید ابراهیمی اظهار کرد: نمایشگاه جهیزیه شامل ملزومات ازدواج از 24 تا 28 اردیبهشت ماه 94 و دومین نمایشگاه تخصصی ازدواج (سنت نبوی) با حضور شرکت‌های فعال در زمینه‌های پذیرایی، تشریفات و ... از 25 تا 28 اردیبهشت ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین هدف این دو نمایشگاه ترغیب جوانان به سنت حسنه و ازدواج بهنگام است، افزود: دومین نمایشگاه تخصصی ازدواج (سنت نبوی) با برپایی مراسم عقد یک زوج در شب مبعث آغاز می‌شود و مراسم تقدیر از همسر سردار چزابه، شهید علیمردانی و همسر یکی از جانبازان دفاع مقدس به همراه آتش بازی و پخش شربت از سایر برنامه‌های ما برای شب مبعث خواهد بود.

دبیر دومین نمایشگاه تخصصی جهیزیه و ازدواج ادامه داد: امسال 140 شرکت در این دو نمایشگاه حاضر هستند که تعداد شرکت‌های شرکت‌کننده نسبت به سال قبل 80 درصد رشد داشته است.

ابراهیمی گفت: با رایزنی‌های انجام شده سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد با حضور فعال فرهنگسراهایی همچون خانواده، سلامت و حجاب با قدرت در این نمایشگاه حاضر می‌شوند و در ارتباط با فرهنگ‌سازی ازدواج آسان برنامه‌های خود را اجرا می‌کنند.

وی با بیان اینکه معاونت اقتصادی شهرداری مشهد برای اطلاع‌رسانی فروش اوراق مشارکت با تسهیلات ویژه برای زوج‌های جوان در نمایشگاه حاضر می‌شود، اظهار کرد: تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا در این نمایشگاه فضایی ایجاد شود که زوج‌های جوان در کنار دیدن آموزش‌های لازم در حوزه فرهنگی بتوانند ملزومات زندگی و مراسم ازدواج خود را به شکل آسان تهیه کنند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: ساعت بازدید از این نمایشگاه 17 تا 23 است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار