با حضور ۸ تیم
فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم از این هفته آغاز می‌شود و ۸ تیم در این دوره از مسابقات برای تعیین تیم قهرمان و نیز مشخص شدن تیم‌های سقوط کننده با هم به رقابت می‌پردازند.
کد خبر: ۳۵۳۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۱ 03 January 2017
به گزارش تابناک قم، بر اساس قرعه کشی انجام شده که با حضور نمایندگان باشگاه‌ها در محل هیئت فوتبال استان قم برگزار شد ۸ تیم حاضر در مسابقات طبق قرعه طی ۱۴ هفته به صورت رفت و برگشت با هم مسابقه می‌دهند و این مسابقات به صورت میزبان و مه‌مان برگزار می‌شود.

برای نخستین بار در تاریخ فوتبال استان قم، لیگ برتر استان بر مبنای طرح آسیا ویژن و با روش برگزاری مسابقات با مسئولیت میزبان طبق اصول حرفه‌ای فوتبال برگزار می‌شود و هر تیم در مسابقه‌ای که میزبان است مسئولیت تامین زمین مسابقه، پزشکیار و سایر عوامل را بر عهده دارد.

بدین ترتیب هر باشگاه زمین مسابقات خانگی خود را به هیئت فوتبال استان قم معرفی می‌کند و زیر ساخت‌های برگزاری مسابقه را فراهم می‌نماید و هیئت فوتبال استان قم در برگزاری لیگ برتر نقشی نظارتی بر عهده دارد که گامی به سوی حرفه‌ای شدن باشگاه‌ها است.

در فصل جدید لیگ برتر فوتبال استان قم، تیم‌های پیمان، پناه آفرین، سفیر وحدت، سپید زاگرس، آبادگران، هنگ، افشین و هما حضور دارند که در پایان مسابقات نیز تیم انتهای جدول به لیگ دسته اول سقوط می‌کند و تیم ماقبل آخر نیز در پلی آف به دیدار نیم نایب قهرمان لیگ دسته اول می‌رود تا تکلیف سقوط کنندگان از لیگ برتر مشخص شود.
 
در هفته اول این مسابقات از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه روز پنج شنبه ۱۶ دی ماه تیم فوتبال پناه آفرین به دیدار پیمان می‌رود و در همین روز از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه سپید زاگرس با سفیر وحدت مسابقه خواهد داد و ۲ بازی دیگر هفته نخست نیز روز جمعه ابتدا بین آبادگران و هنگ و سپس بین افشین و هما برگزار می‌شود.
 
برنامه هفته اول لیگ بر‌تر فوتبال استان قم
 
پنج شنبه ۱۶ دی ماه

پیمان - پناه آفرین، ساعت 12:30
سفیر وحدت - سفید زاگرس، ساعت 14:30
 
جمعه ۱۷ دی ماه

آبادگران - هنگ، ساعت 12:30
افشین - هما، ساعت 14:30

محل برگزاری: ورزشگاه شهید حیدریان
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار