دبیر اجرایی جشنواره فیلم عمار در یزد گفت: هم‌اکنون فیلم‌هایی با موضوع «مدافعان حرم» در ۵۰ مسجد استان در حال اکران است.
کد خبر: ۳۵۴۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳ 03 January 2017
به گزارش تابناک یزد،علیرضا غفاریان، مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری یزد  اظهار کرد: همزمان با ایام بزرگداشت حماسه ۹ دی و دهه بصیرت فیلم‌های منتخب هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار به مدت دو شب با حضور خانواده شهدا و قشرهای مختلف مردم در فرهنگسرای شهرداری یزد اکران شد. 
غفاریان افزود: در این برنامه که با همکاری حوزه هنری استان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد برگزار شد، فیلم‌های داستانی، مستند، پویانمایی و نماهنگ به نمایش درآمد که با استقبال مخاطبان همراه بود.
وی با اشاره به اکران فیلم داستانی «قابلمه» با موضوع اقتصاد مقاومتی که توسط هنرمندان یزدی تولید شده، گفت: فیلم‌های «لکه»، «رو به قبله»، «نبرد پالمیرا»، «بازی کلش»، «زمین بازی»، «علمک»، «مجموعه فیلم‌های کوتاه بازار محبت»، «مجموعه انیمیشن خانواده نامدار» و ... از دیگر آثاری بود که اکران شد.
دبیر اجرایی جشنواره فیلم عمار در یزد نیز از ادامه اکران این آثار در مساجد، پایگاه‌های بسیج، امامزادگان، مدارس، دانشگاه‌ها و مناطق مختلف استان خبر داد و گفت: هم‌اکنون فیلم‌هایی با موضوع مدافعان حرم در ۵۰ مسجد استان در حال اکران است.
باقر پارساییان با اشاره به موضوع جشنواره افزود: انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی، خانواده، مدافعان حرم، استکبارستیزی، فتنه ۸۸، جنگ نرم و تاریخ انقلاب اسلامی موضوعات این رویداد مردمی است. 
وی با اشاره به استقبال خوب مردم از جشنواره فیلم عمار ادامه داد: در این دوره سعی داریم بیشتر آثار بخش‌های مستند، داستانی، نماهنگ و پویانمایی را در استان اکران کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار