سرمربی تیم والیبال کریمه قم در لیگ دسته اول کشور می‌گوید: تیمش دارای میانگین سنی زیر ۲۱ سال است و در این شرایط برابر تیم‌هایی به میدان می‌رود که کوله باری از تجربه هستند.
کد خبر: ۳۵۶۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸ 07 January 2017
به گزارش تابناک قم، روح‌الله شفیعی اظهار می‌كند: گرچه در مسابقه‌های خود در این فصل بازنده شده‌ایم اما معمولا عملکرد نزدیکی نسبت به حریف داریم. اگر می‌بازیم دلیل فنی زیادی دارد و نمی‌خواهیم آن را کتمان کنیم. پیش از این هم گفته‌ایم که تیمی که میانگین سنی زیر ۲۱ سال دارد به سختی در برابر تیم‌هایی که باتجربه هستند دوام می‌آورد.

وی می افزاید: در بازی با عقاب سبلان اردبیل، تیم حریف پاسوری داشت که ۸ سال بود در لیگ دسته اول بازی می‌کرد اما در ترکیب تیم ما چندین بازیکن جوان و نوجوان وجود دارد. ۳ یا ۴ بازیکن ما هستند که پیش از این یکی ۲ سال در لیگ دسته اول کشور بازی کرده‌اند و بقیه برای نخستین بار رنگ چنین میدانی را می‌بینند. 
تلاش ما این بوده که بازیکن ما تجربه کسب کنند و این سرمایه گذاری، خود را در موفقیت نوجوانان و جوانان ما در لیگ رده سنی خود نشان داده است.

سرمربی تیم والیبال کریمه قم می‌گوید: در هفته‌های پایانی فصل در قم به میدان می‌رویم و میزبانی‌های متوالی داریم. در رده سنی نوجوانان، در مرحله اول در قم میزبان بودیم که به عنوان تیم دوم با یک امتیاز اختلاف صعود کردیم. در رده سنی جوانان هم همین اتفاق افتاد و تلاش ما این است که بتوانیم در دور پایانی میزبان شویم تا شانس بیشتری برای موفقیت داشته باشیم.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار