کد خبر: ۳۵۶۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷ 07 January 2017
تابناک / سپیدرود روز گذشته در مسابقه ای پر حاشیه و جنجالی بازی را به حریف متمول خود واگذار کرد تا هم فاصله 4 امتیازی اش با تیم دوم به حداقل برسد و هم بادران توانسته باشد انتقام شکست دور رفت را بگیرد، هرچند که زمان زیادی تا جبران باخت در فینال لیگ دسته دوم فاصله دارد.

به گزارش "ورزش سه"، هر چند که از زمان تاسیس باشگاه بادران بیشتر از دو سه سال نمی گذرد اما جالب است که بدانید دو تیم سپیدرود و بادران تاکنون 4 بار برابر هم قرار گرفته اند که اتفاقا هر چهار رویارویی آنها توام با حاشیه و جنجال بوده است.


نخستین نبرد این دو تیم بر می گردد به زمستان سال گذشته در تاریخ 12 اسفند ماه 94 در ورزشگاه کارگران، که همین دو مربی بر روی نیمکت نشسته بودند و در حالی که سپیدرود حریف را به دفاع واداشته بود بادران موفق شد تا با گل دقیقه 88 که بر روی اشتباه دروازه بان سپیدرود در پرتاب توپ روی داد مسابقه را به میزبان واگذار کند.


گذشته از درگیری کلامی نظرمحمدی و محمد ربیعی که در لحظات مختلف بازی در جریان بود، اصل حاشیه آن مسابقه بر می گردد به دعوای پایان مسابقه هادی تامینی با سید محمد حسینی، مدافع و دروازه بان سپیدرود بر سر گلی که حسینی دریافت کرد و حتی به درگیری فیزیکی داخل رختکن نیز منجر شد.

 


اما این مسابقه یک تلفات دیگر هم داشت و آن اخراج محترمانه نظرمحمدی با لفظ " قبول استعفایش " از سوی مدیران سپیدرود پس از این باخت بود که در نهایت منجر به حضور فرشاد پیوس در سپیدرود شد.


دومین رویارویی این دو تیم مربوط به بازی برگشت مرحله نهایی لیگ دسته دوم بود که در واقع آخرین مسابقه و فینال لیگ دسته دوم هم نام داشت و بادران در شرایطی حتی در صورت باخت هم به لیگ دسته اول صعود می کرد و سپیدرود برای صعود فقط و فقط گزینه ای به جز برد نداشت.


این مسابقه 26 اردیبهشت و در حضور بیش از بیست هزار هوادار سپیدرود برگزار شد که کل ورزشگاه را به رنگ سرخ درآورده بودند. ربیعی سرمربی بادران بود و فرشاد پیوس سکان ارتش سرخ گیلان را برعهده داشت و در نهایت در یک بازی دراماتیک سپیدرود با گل دقیقه 78 حامد حاجتی موفق شد تا یک جشن صعود بیست هزار نفری را در رشت برگزار کنند.

 


این بازی پایان رویارویی دو تیم نبود، چرا که بادران در کمتر از 48 ساعت موفق شد تا امتیاز تیم پارسه تهران را برای حضور در لیگ دسته اول برای خود معامله کند و در سطح دوم فوتبال ایران حضور یابند.


از این رو این دو تیم برای سومین بار در تاریخ هفدهم امرداد ماه در دیدار افتتاحیه لیگ دسته اول آزادگان در رشت و این بار در حضور بیش از ده هزار هوادار برابر هم قرار گرفتند و این در حالی بود که سپیدرود دوباره نظر محمدی را بر روی نیمکت داشت و بادران سکان را به اکبر میثاقیان سپرده بود.

 


این بازی که با پنالتی زودهنگام دقیقه 6 سهیل حق شناس به سود سرخ پوشان خاتمه یافت هم خالی از حاشیه نبود. اعتراضات عجیب و غریب اکبر میثاقیان به داوری اشکان خورشیدی که از همان دقایق اولیه شروع شده بود تا حبس بازیکنان بادران پس از شکست توسط میثاقیان، از عواقب شکست مهمان در آن مسابقه بود.


و این بار هم چهارمین رویارویی این دو تیم جنجالی و پرحاشیه از آب درآمد. تاخیر 40 دقیقه مسابقه ای که قرار بود از شبکه سراسری "شما" پخش زنده شود اولین نکته این بازی بود.


حضور هواداران بادران در پشت نیمکت سپیدرودی ها و اعتراض سرپرست سپیدرود برآب خالی کردن پشت نیمکت و اختصاص دادن آن فضا به هواداران سپیدرود و اعتراض داور به رنگ جوراب!؟ بادران و اصرار و به تعویض جوراب! اصلی ترین دلایل تاخیر 40 دقیقه این مسابقه بود.

 


پرتاب بطری شیشه ای ماءالشعیر و نارنجک به جایگاه تماشاگران سپیدرودی ها که منجر به آسیب دیدگی چشم دو هوادار رشتی شد هم ادامه ی داستان پرتنش این دو تیم بود.


حالا سپیدرود و بادران در مسابقه های رودرو به دو باخت و دو برد آن هم با نتیجه های مشابه یک بر صفر برابر هم دست یافته اند و باید دید سال آینده این دو تیم مجددا در یک لیگ حضور خواهند داشت تا این نبرد های جنجالی نامنقطع شود؟


خدا را چه دیدی شاید این بار در لیگ برتر این مسابقه را به پیشواز خواهیم رفت!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار