وداع با یار دیرین امام و رهبری/
فرماندار کرمانشاه با تجلیل از شخصیت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، وی را یکی از بزرگترین مردان تاریخ انقلاب اسلامی معرفی کرد و گفت: ایشان به راستی یاور بزرگی برای امام (ره) و رهبر معظم انقلاب بودند.
کد خبر: ۳۵۸۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵ 10 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،فضل الله رنجبر روز سه شنبه با تسلیت ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، اظهار کرد: ایشان از مبارزان کم نظیر و استوانه ای قابل اتکا برای انقلاب اسلامی بودند که عمری را در راه نظام و حفظ دستاوردهای آن مجاهدت کرد.
وی خاطرنشان کرد: آیت الله رفسنجانی دانای توانمندی بود که در پیروزی نهضت اسلامی در کنار امام (ره) نقش آفرینی کرد و پس از رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نیز همواره به عنوان یاری وفادار در کنار رهبری ماند.
رنجبر گفت: در دورانی که آیت الله هاشمی رفسنجانی ریاست جمهوری اسلامی ایران را برعهده داشتند زیرساخت های ویران شده کشور ناشی از جنگ تحمیلی را به خوبی برای توسعه و پیشرفت آماده کردند و در همان دوران نیز خدمات بسیار ارزشمندی ارایه دادند.
فرماندار کرمانشاه ادامه داد: زیباترین تعبیر را حضرت امام (ره) برای سردار بزرگ سازندگی به کار بردند و آن هم این بود که تا هاشمی زنده است؛ نهضت هم زنده است.
وی همچنین با اشاره به تشییع باشکوه پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: این حضور بسیار پرشور که همراه با حزن و اندوه نیز بود نشانگر علاقه ملت به آرمان های امام (ره)، شهدا و شخص آقای هاشمی رفسنجانی است که اینگونه وداعی باشکوه با ایشان داشتند.
رنجبر گفت: مردم هرگز تلاش های خستگی ناپذیر این عالم وارسته و مجاهد نستوه را از یاد نمی برند و این حضور نیز به منزله قدرشناسی آن ها از 60 سال حضور با برکت آیت الله هاشمی رفسنجانی بود.
وی در پایان با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در کرمانشاه گفت: این مراسم روز چهارشنبه 22 دی از ساعت 10 صبح در مسجد جامع برگزار می شود و مطمئنا مردم فهمیم و قدرشناس کرمانشاه با حضور پرشور خود از شخصیت فرزانه آن سعید فقید به خوبی تجلیل خواهند کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار