فرجام همکاری مردم با پلیس در شناسایی «دزد سنگین وزن» بانک‌های مشهد
بیش از 100 نفر از شهروندان وظیفه شناس در تماس با فوریت های پلیسی 110 در مشهد اطلاعاتی درباره این سرقت و عامل سرقت های مسلحانه به پلیس ارائه کرده اند.
کد خبر: ۳۵۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷ 17 May 2015

فرماندهی انتظامی خراسان رضوی از احساس مسئولیت شهروندان در پیگیری پرونده سرقت های مسلحانه از بانک تشکر کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با اعلام این خبر که عملیات ویژه پلیس برای پیگیری پرونده سرقت های مسلحانه از بانک های مشهد با جدیت ادامه دارد، گفت: خوشبختانه احساس مسئولیت شهروندان در پیگیری این پرونده خاص از اعتماد دوسویه پلیس و مردم و احساس مسئولیت شهروندان در تولید امنیت عمومی و انضباط اجتماعی حاکی است.


سرهنگ مجتبی شهسوار پور گفت: در پی درج خبر وقوع سرقت مسلحانه از بانک و چاپ عکس متهم در روزنامه ها، شهروندان زیادی در تماس تلفنی با فوریت های پلیسی 110 اطلاعاتی درباره افراد مشکوک و تشابه ظاهری با مظنون مورد نظر به پلیس اعلام کردند و حتی این احساس مسئولیت به حدی بوده که برخی از شهروندان در راستای تعامل و همکاری با پلیس به منظور تحقق شعار سرمایه اجتماعی پلیس مشارکت مردمی ، برای همکاری بسیار نزدیک اعلام همکاری داشته اند و پلیس نیز براساس اطلاعات به دست آمده تحقیقات گسترده پرونده را دنبال می کند.

بیش از 100 متهم به سرقت مسلحانه معرفی شدند!

وی خاطرنشان کرد: بیش از 100نفر از شهروندان وظیفه شناس در تماس با فوریت های پلیسی 110 در مشهد اطلاعاتی درباره این سرقت و عامل سرقت های مسلحانه به پلیس ارائه کرده اند که این اطلاعات تکمیل کننده تحقیقات علمی و گسترده کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی بوده است.

سرهنگ شهسوار پور گفت: به منظور تسریع در روند رسیدگی و استفاده از ظرفیت های مردمی با هماهنگی مقام محترم قضایی مجددا تصاویر متهم برای شناسایی شهروندان در نشریات درج می شود و از شهروندان خواسته می شود هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تلفن 110 و شماره 2183700 (ستاد خبری پلیس آگاهی خراسان رضوی) گزارش دهند.

بیش از 100 متهم به سرقت مسلحانه معرفی شدند!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار