رئیس هیأت موتور‌سواری و اتومبیل‌رانی قزوین خبر داد
رئیس هیأت موتور‌سواری و اتومبیل‌رانی استان قزوین با اشاره به برنامه‌های این هیأت گفت: احداث پیست‌های موتورسواری و اتومبیل‌رانی برای ورزشکاران قزوینی در برنامه این هیأت قرار دارد.
کد خبر: ۳۶۴۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷ 21 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، فرج‌الله فصیحی‌رامندی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین از کسب مقام قهرمانی استان قزوین در چهارمین راند مسابقات اتومبیل‌رانی که به میزبانی کرمان برگزار شد، خبر داد و گفت: ورزشکاران تیم‌های کرمان و البرز پس از قزوین عناوین دوم و سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

وی افزود: 100 راننده از 18 استان کشور در رقابت‌های اتومبیل‌رانی کرمان حضور پیدا کردند که مسعود مرادی در کلاس دو هزار و 500 سی‌سی در مسابقات اتومبیلرانی کرمان مقام قهرمانی را از آن خود کرد و فرشاد ابراهیمی و قاسم وکیلی که در رشته آفرود فعالیت می‌کنند، موفق به کسب عناوین دوم و سوم در کلاس سه هزار و 500 سی‌سی این مسابقات شدند.

رئیس هیأت موتور سواری و اتومبیل‌رانی استان قزوین اضافه کرد: محمود رضایی هم در این رقابت‌ها حضور داشت که در کلاس چهار هزار و 500 سی‌سی به مدال برنز دست یافت.

فصیحی‌رامندی به سومین راند این دوره از رقابت‌های اتومبیل‌رانی در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: این راند در پیست آفرود‌سواری دهکده المپیک کرمانشاه با حضور 70 آفرودکار از 20 استان کشور برگزار شد و مسعود مرادی و اشکان زارع از قزوین به طور مشترک مقام سوم را به دست آوردند.

این مسؤول ورزشی مطرح کرد: هیأت اتومبیل‌رانی و موتور‌سواری استان قزوین به مناسبت دهه فجر برنامه‌ریزی خاصی ندارد و طبق برنامه ورزشی که برای برگزاری مسابقات آفرود، موتورکراس، رالی و سایر رشته‌های مربوطه در ابتدای سال تدوین کرده است، پیش می‌رود.

رئیس هیأت موتور‌سواری و اتومبیل‌رانی استان قزوین تصریح کرد: این استان موفقیت‌های بسزایی در مسابقات یاد شده کسب کرده و رانندگان خود را برای شرکت در مسابقات کشوری آفرود، رالی و موتورکراس که در کشور برگزار می‌شود، اعزام می‌کند؛ راننده‌های قزوینی در بیشتر مسابقاتی که شرکت می‌کنند جز سه نفر نخست هستند.

فصیحی‌رامندی با اشاره به اهداف هیأت موتور‌سواری و اتومبیل‌رانی استان قزوین عنوان کرد: هدف ابتدایی این هیأت، توسعه فرهنگ ورزشکاری در استان است و احداث پیست‌های موتورسواری و اتومبیل‌رانی برای ورزشکاران قزوینی در برنامه این هیأت قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار