گلایه های داغ اصلاح طلبان از استاندار و پاسخ یکی از دبیران احزاب
از منابع موثق خبر می رسد در آخرین جلسه هماهنگی فعالان اصلاح طلب شهرستان های مختلف استان ، بازار گلایه و شکایت از استاندار داغ بوده است. برخی فعالان جریان اصلاح طلب از کم توجهی استاندار و برخی معاونانش در مورد به کارگیری نیروهای اصلاح طلب در بدنه دولت به شدت انتقاد کرده اند.
کد خبر: ۳۶۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵ 19 May 2015

از منابع موثق خبر می رسد در آخرین جلسه هماهنگی فعالان اصلاح طلب شهرستان های مختلف استان ، بازار گلایه و شکایت از استاندار داغ بوده است.

گفته می شود در آخرین نشست هماهنگی اصلاح طلبان استان که با حضور برخی دبیران احزاب در خانه کارگر برگزار شده بود، برخی فعالان جریان اصلاح طلب از کم توجهی استاندار و برخی معاونانش در مورد به کارگیری نیروهای اصلاح طلب در بدنه دولت به شدت انتقاد کرده اند.

به گزارش تابناک اردبیل، در این جلسه برخی حاضران عضو احزاب اصلاح طلب که از شهرستانهای پارس آباد ، مشگین شهر و خلخال و دیگر شهرستانها در جلسه حاضر شده بودند، در سخنانی خواستار استفاده از نیروهای اصلاح طلب در عزل و نصب ها شدند و از بی تفاوتی استاندار و برخی معاونانش گله مند بودند.

گفته می شود در این جلسه فرهاد عبدالعلی پور دبیر حزب مردمسالاری به نقد این گلایه ها پرداخته و گفته است تقصیر استانداری نیست که دبیران احزاب در این خصوص کم تاثیر عمل می کنند. این بحث ها باعث شده است جلسه برای لحظاتی ملتهب شود.

گویا عبدالعلی پور مدعی شده است که تاکنون در زمان هیچ استانداری به اندازه زمان مدیریت استاندار فعلی ، دبیران و فعالان احزاب اصلاح طلب در پست های مختلف به کارگیری نشده اند و در دوره فعلی شاهد بیشترین بکارگیری ها از دبیران و اعضای شورای مرکزی احزاب در پست های مختلف بوده ایم.

وی با بیان اینکه استاندار اردبیل در حد امکانات موجود به دبیران احزاب اصلاح طلب میدان داده اند، توپ را به زمین خودشان انداخته وگفته است اگر دبیران و اعضای ارشد احزابی که پست گرفته اند، نمی خواهند و یا نمی توانند از نیروها در بدنه دولت و حوزه مسئولیت خود استفاده لازم را بکنند مشکل از استاندار نیست.

گویا این حرف عبدالعلی پور به مذاق برخی اعضای حاضر در جلسه خوش نیامده است و برخی از نیروهای اصلاح طلب حاضر در جلسه گفته اند اینها خودشان پست گرفته اند و از حال و روز ما خبر ندارند.

سید رضا فاطمی دبیر حزب وحدت و همکاری ملی هم در این جلسه گفته است که در حق آقای شریفی اجحاف و بی انصافی می شود و و برخی از دوستان نیز متاسفانه شرایط استخدامی ندارند.

ظاهرا این بحث و جدلها با پادرمیانی بهزاد خسروانی دبیر کمیته انتخابات اصلاح طلبان و همچنین یکی از روحانیون اصلاح طلب خلخالی پایان یافته و حاضران دعوت به آرامش شده اند.

این چندمین جلسه هماهنگی فعالان اصلاح طلب شهرستان های مختلف در دو ماه گذشته بوده است. در حال حاضر احزاب اصلاح طلب و جریان اعتدال در حال همفکری و آماده سازی نیروهای خود برای حمایت فعالانه از کاندیداهای این جریان هستند.

به گزارش تابناک ، در زمان دولت روحانی در استان اردبیل تاکنون چهره های مختلف منتسب به احزاب اصلاح طلب استان پست گرفته اند. مهدی جوادی دبیر اعتماد ملی فرماندار نمین شد و سید رضا فاطمی دبیر حزب وحدت و همکاری ملی، به عنوان مشاور فرهنگی استاندار منصوب شده است.

از حزب مردسالاری فرهاد عبدالعلی پور دبیر حزب مردمسالاری به عنوان معاون برنامه ریزی فرمانداری اردبیل، ایوب بهتاج عضو شورای مرکزی این حزب به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان منصوب شده اند. همچنین محمد شهباز علیزاده عضو مردمسازی و دبیرحزب مجمع متخصصین به عنوان مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی نمین منصوب شده است.

از حزب همبستگی شهامت هدایت به عنوان دبیر استانی به مدیر کل منابع طبیعی انتخاب شد و علی دولتی مهر به عنوان عضو شورای مرکزی این حزب مدیر کل هواشناسی شد.

کیومرث کمالی دبیر حزب اراده ملت در استان اردبیل به عنوان مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری منصوب شده است.

از حزب کارگزاران سازندگی چهره هایی مثل جواد زنجانی فرماندار اردبیل ، اقبال عباسی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری، میر ایوب تقواطلب مدیر عامل نمایشگاه های بین المللی، صفت اله دلشاد مدیر عامل صندوق توسعه کشاورزی ، مسعود امامی یگانه مدیر کل حوزه استاندار و ماریا موسوی مدیر کل امور خانواده و بانوان استانداری مسئولیت گرفته اند و قادر تقی زاده به عنوان معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان معرفی شده است.

ارشد معاون فرماندار سرعین از حزب "مشارکت جوانان" معاون فرماندار سرعین شده است و غلامحسین گنجی دبیر انجمن اسلامی معلمان نیز حکم مشاور مدیر کل آموزش و پرورش را گرفته است. مهدی حسین نژاد دبیر ادوار تحکیم وحدت در استان مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شده است و علاوه بر این چهره ها ، چندین نفر دیگر از فعالان احزاب اصلاح طلب به پست های حساسی منصوب و یا معرفی شده اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فرنیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
ظاهرا فقط حزب اسلامی کار جزو گروه های اصلاح طلب نیست.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار