اندراحوالات یک بام و دو هوا دیدن وقایع در این دیار ؛
این روزها که همه نگاه‌ها سوی پایتخت و قصه پرغصه پلاسکو است خوب است یادی از واقعه مشابه سلمان در مشهد داشته باشیم. برجی كه با مشاركت شهرداري مشهد ساخته شده بود و ٨٠ واحد اين ساختمان از ٤٠‏ تا ١٠٠ درصد به صورت كامل تخريب شد.
کد خبر: ۳۶۷۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۷ 26 January 2017
حدود ٧ ماه پيش در مشهد واقعه‌ای رخ داد كه مي‌توانست حادثه اي همچون پلاسكوی تهران باشد! که خوشبختانه به دليل ساعت تعطيلي واحدهاي اداري بدون اينكه به كسي آسيب جاني برسد این رویداد ظاهرا به اتمام رسيد ولي دريغ از يك همدردي ساده مسئولان با خسارت ديدگان اين حادثه تلخ!
ایران در ماتم پلاسکو ؛ از مال‌باختگان سلمان مشهد چه خبر؟! 
 
حادثه پلاسکوی تهران اما به‌گونه ای دیگر رقم خورد به طوریکه همه رجال و نهادها و سازمانهاي كشور از رئيس جمهور تا مسئولان شهرداري تهران به تدبیر امور مال باختگان اين حادثه شتافتند ، ولي مال‌باختگان برج سلمان همچنان در حسرت يك تماس از سوی مسئولان محترم شهر مشهد هستند!
جالب از همه اينكه ساختمان سلمان يكي از ساختمان‌هايي است كه با مشاركت شهرداري مشهد ساخته شده بود، ولي آيا شهردار محترم مشهد اطلاعي از مال باختگان برج سلمان دارند؟ آيا مي دانند كه ٨٠ واحد اين ساختمان از ٤٠‏ تا ١٠٠ درصد به صورت كامل تخريب شده‌اند؟
آيا مسئولان مشهد و استان خراسان رضوی مي دانند كه بعضي از مال باختگان خانه نشين شده و تعدادی از آنها به سبب بدهي‌هاي بانكي در حال رفتن به زندان مي باشند؟  
 براستی سرنوشت به خاک سیاه نشستگان برج سلمان مشهد به کجا انجامید؟! آیا مقصر یا مقصران آن مشخص شدند؟ برای بازماندگان این حادثه سیاه چه کردیم و چه می‌کنیم؟!
اي‌كاش، فقط تهران را ايران نمي‌دانستند و به شهرهاي ديگر هم، همچون تهران مي‌نگرستند.  
آرزوی صبر و اجر برای بازماندگان جان باختگان پلاسكو داریم و همزمان با اینکه در غم فقدان دليرمردان آتش‌نشان هستیم باور داریم که در پلاسكو و سلمان، مسئولان بايد جوابگوی مردم و خدای مردم ( ملک الناس ) باشند در روزیکه چندان که شاید گمان کنیم هم دیر و دور نیست!

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
واقعا چرا به فکر ما نیستید ما یک شرکت کوچک استارتاپی بودیم که 9 نفر نیروی جوان با سرمایه ی وام و فروش ماشین و ... یک شرکت زده بودیم و یک شبه خاکستر شد و حال مانده ایم بی پناه هر چند که از تلاش نمی ایستیم ولی به هر بانک و جایی مراجعه میکنیم میگویند بودجه نداریم و ....
یعنی چرا ما دیده نمی شویم مگر ما هم مثل تهرانی ها و پلاسکویی ها زن و بچه نداریم خرج نداریم !!! چرا اینقدر تبعیض
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
عدالت از تهران تا مشهد تا یک روستای دوراتفاده باید رعایت شود
چرا ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
این موارد در تخصص امام جمعه مشهد است ...مشکلات شهرشان !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
واقعا ایران به نظر اقایان فقط تهران خراب شده است ما که تک تک ایرانیها راضی نیستیم هر چه دارن در طهران و برای تهرانی خرج میکنن انگار اینا تافته جدا بافته اند هر چی بوجه و امکانات هست خرج خودشون میکنن ملیارد ملیارد خرج تیم های مزخرفشون میکنن که به درد لای جرز دیوار میخورن.خدا ازشون نگذر ه
سید محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
ما بابت دیر خارج کردن لوازم سوخته مان از برج سلمان ، مدیریت محترم و معزز برج سلمان تا روز و ثانیه ی آخر ازمون شارژ گرفت !!!!
یعنی بخدا حتی 43 روز بعد از حادثه را هم پول کامل شارژ گرفت یعنی این مدت ما از اب و برق و اسانسور و خدمان برج سوخته استفاده میکردیم !!!
درحالیکه ما همان زمان در اوج آتش در دفترمان نشسته بودیم و کار میکردیم که از شدت گرما و سروصداری مردم متوجه شدیم و گرنه آژیر و سیستم اطفای حریق برج سلمان در خواب بود...و معلوم نیست چرا فعال نبود!!!
اینم از مسولین برج و
اما تشکر میکنم از مردمان عادی و زحمتکشان نیروهای آتش نشانی که هم دلداری به ما دادند هم اتش را خاموش کردند تا حد بسیار زیادی و خداخیرشان دهد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار