مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: تسهیلات مسکن به جانبازان بالای ۵ درصد خراسان رضوی اعطاء می‌شود.
کد خبر: ۳۶۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱ 19 May 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی عابدین عابدی مقدم در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: با توجه به اینکه برنامه‌های امسال بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با رویکردی جدید و تحولی اجرا می‌شود که در همین قالب طرح سپاس با رویکرد جدید با مشارکت 200 اکیپ از دستگاه‌های اجرایی استان وضعیت خانواده شهدا و ایثارگران مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در حوزه درمان نیز علاوه بر بیمه پایه و تکمیلی بیمه طلایی 1 و 2 خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان پیگیری می‌شود، افزود: تشکیل پرونده سلامت، پایش سلامت و تعیین پزشک سلامت برای والدین شهدا، خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان و تشکیل صندوق سلامت برای این قشر از جامعه در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی از ورود پزشک از خارج از کشور در جهت درمان جانبازان به استان خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین کمیسیون پزشکی ویژه‌ای برای اعزام جانبازان استان به خارج از کشور به منظور درمان این افراد تشکیل شده است؛ پیک سلامت نیز از سوی این بنیاد برای ارائه خدمات به جامعه ایثارگری که توانایی مراجعه به بیرون از منزل برای تهیه دارو ندارند راه اندازی شده است.

وی به برنامه‌های تدوین شده در حوزه فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی اشاره و عنوان کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا، المان‌ها، نامگذاری معابر و تدوین برنامه‌های مناسبتی در حوزه فرهنگی با رویکردی جدید امسال اجرا می‌شود.

عابدی مقدم از اعطای تسهیلات مسکن به جانبازان زیر 25 درصد خبر داد و گفت: در حال حاضر جانبازانی که دارای 5 درصد به بالا هستند می‌توانند از تسهیلات مسکن بهره‌مند شوند.

وی از دیگر اقدامات در دست بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در حوزه مسکن را مناسب سازی مسکن والدین شهدا و جانبازان متناسب با میزان جانبازی اعلام کرد و افزود: مناسب سازی زیست شهری نیز با رویکرد جدید و با مشارکت خود جامعه ایثارگری انجام می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ‌به برنامه‌های تدوین شده برای سالروز فتح خرمشهر و روز جانباز در استان اشاره کرد و گفت: برای این ایام چهار مراسم ویژه در مشهد مقدس و شهرستان‌های استان برگزار می‌شود. همزمان با روز جانباز از جانبازان عرصه ایثار و شهادت در دستگاه‌های اجرایی تجلیل به عمل می‌آید و فضا سازی شهری نیز متناسب با این روز انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار