رییس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد خبر داد:
مشاور شهردار و رییس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد از برگزاری نخستین رویداد ایده‌پروری و ارايه طرح‌هاي فرهنگی نوآورانه درون سازماني توسط گروه مشاوران جوان با مشاركت مرکز علمی و کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان خبر داد.
کد خبر: ۳۶۹۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵ 29 January 2017

به گزارش تابناک رضوی،هادی قاسم‌پور در مراسم اختتامیه "رویداد ایده‌پروری طرح‌های فرهنگی" در فرهنگسرای قرآن و عترت، اظهار کرد: در رویداد ايده‌پروري و ارايه طرح‌هاي نوآورانه فرهنگی درون سازماني 16 طرح نوآورانه به مرحله نهایی راه یافتند.

وی با اشاره به اینکه دوره فوق براساس استعدادهای فرهنگی و اجتماعی موجود شهر مشهد و ایده‌پردازی در این زمینه برگزار گردیده است؛ گفت: یکی از مهمترین اهداف این دوره، دریافت بازخورد از برگزاری دوره ایده‌پروری با لحاظ تفاوت‌های موجود میان طرح‌های فناورانه و محصول محور با طرح‌های صرفا اجتماعی و فرهنگی است.
مشاور شهردار در امور جوانان تصریح کرد: مشهد الرضا(ع) بعنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال جاری، می‌تواند با بهره‌گیری از ایده‌های فرهنگی و اجتماعی جوانان، گام مهمی در تحقق اهداف بلند این رویداد بردارد.
قاسم‌پور به حضور تیم‌ها در برنامه رویداد ایده‌پروری اشاره کرد و افزود: همچنین در اردوی یک روزه، 16 تیم پذیرفته شده در دور میزها مستقر شده و به کمک منتورها ایده خود را تکمیل نمودند.
وی بیان کرد: در مراسم اختتامیه "رویداد ایده‌پروری طرح‌های فرهنگی" علاوه بر ارایه طرح‌های نوآورانه شهری توسط ایده‌پردازان، مدیران شهری نیز به داوری طرح‌ها پرداختند.
قاسم‌پور در پایان خاطرنشان کرد: به شرکت‌کنندگان گواهی حضور و به سه تیم برتر هدایای ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار