برخی مخبران نیروی انتظامی قاچاقچیند/ عربستان از کارهای گذشته اش پشیمان است /آمریکا،انگلیس و فرانسه از قدرت نظامی ایران می ترسند/ از پرونده های حقوقی ایران در جهان خوب دفاع نمی شود/ انتقاد تند نماینده داراب از وزیر کار و نیرو /این چه وضع نرخ میوه است/ در مقابل توهین ترامچ محکم عمل کنید
کد خبر: ۳۶۹۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۸ 30 January 2017
برخی مخبران نیروی انتظامی قاچاقچیند
به گزارش تابناک فارس:عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه تلاش مان در مبارزه با موادمخدر اثربخش نبوده از شناسایی برخی مخبران نیروی انتظامی که در توزیع مواد مخدر نقش داشتند خبر داد.
مسعود رضایی؛نماینده مردم شیراز در مجلس تصریح کرد: امروزه تلاش مان برای مبارزه با موادمخدر و قاچاقچیان اثربخش نبوده زیرا هرچه ما تلاش کردیم آنها با استفاده از تمهیدات و امکانات ویژه ای و پنهان شدن در پشت مافیای قدرت و ثروت همچنان از امنیت برخوردارند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: حذف کلی اعدام برای قاچاقچیان نقابل قبول نیست بلکه باید اعدام مشمول قاچاقچیان کلان شود  زیرا ممکن است برخی بر اثر نیاز مالی و شرایط اقتصادی درگیر فروش مواد مخدر شوند که در این میان سزاوار اعدام نیستند.
 
عربستان از کارهای گذشته اش پشیمان است
مسعود گودرزی در خصوص پیام شورای همکاری خلیج فارس به جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: معمولا این کشورها عربستان را به عنوان شیخ قبول دارند و زمانی که عربستان در مسیری قرار می‌گیرد، تقریبا این کشورها اگر نگوییم تبعیت ولی در این مسیر، همراه عربستان حرکت می‌کنند.
نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در موضع گیری‌های اخیر عربستان می‌توان مشاهده کرد که این کشور به نوعی از گذشته خود پشیمان است زیرا استراتژی‌های نا مناسبی را در قبال جمهوری اسلامی ایران اتخاذ کرده بود، البته در لفافه این موضوع را بیان کردند.
گودرزی متذکر شد: به طور کلی، این کشورها بر اشتباهات گذشته خود اقرار دارند و به دنبال فرار از این مسیر هستند زیرا دریافته‌اند آنچه که منافع آن‌ها را تامین می‌کند، حرکت در مسیر تعامل با جمهوری اسلامی ایران است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص اینکه گفته می‌شود ایران و عراق نیز باید در شورای همکاری خلیج فارس حضور داشته باشند، گفت: تشکیل شورای همکاری خلیج فارس در جهت مقابله با جمهوری اسلامی ایران بوده و اینکه ما بخواهیم با گروهی که تا دیروز در مسیر سیاست‌های اعمالی و اعلامی به دنبال مقابله با ایران بودند، در همان گروه عضو شویم، پذیرفته نیست.
 
آمریکا،انگلیس و فرانسه از قدرت نظامی ایران می ترسند
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: کشورهای فرا منطقه ای همواره از قدرت نظامی ایران هراس داشته اند و از تمام توان خود برای مقابله با کشورمان استفاده کردند، اما این دست اقدامات نمی تواند از قدرت منطقه ای جمهوری اسلامی بکاهد.
 
از پرونده های حقوقی ایران در جهان خوب دفاع نمی شود
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تلاش دفتر حقوقی ریاست جمهوری برای دفاع از پرونده های ایران کافی نیست.
محمدجواد جمالی نوبندگانینماینده مردم فسا در مجلس در خصوص اقدامات اخیر ترامپ رئیس جمهور آمریکا در خصوص عدم صدور ویزا برای اتباع ایرانی اظهار داشت:در این زمینه دفتر حقوقی ریاست جمهوری نمی تواند به دادگاه خاصی شکایت کند،  اینکه کشوری اجازه ورود به اتباع دیگر کشورها بدهد یا ندهد مربوط به قوانین داخلی خود است.
 
انتقاد تند نماینده داراب از وزیر کار و نیرو
نماینده مردم داراب در مجلس در خصوص تامین آب شرب شهرستانهای داراب و زرین دشت به وزیر نیرو تذکر داد و گفت: هر نوع تنش احتمالی در این منطقه در ماه‌های آتی متوجه شما و وزارت نیرو است.
انصاری در تذکری به وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: آقای وزیر معاون شما، در مرداد ماه 94 در سفری به داراب کلنگ درمانگاه تامین اجتماعی را به زمین زد و در آن زمان با اعتماد به نفس خود ساخته خود به مردم داراب قول داد که ظرف مدت 15 ماه به بهره‌برداری برسد. اما با گذشت نزدیک 20 ماه این پروژه تنها حدود 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی تصریح کرد:‌ آقای وزیر دست‌نشانده‌ی حضرت وزیر با قول و وعده‌ای که به مردم داراب داد و اشاراتی که درآن جلسه به دولت راستگویان داشته به اعتبار و حیثیت دولت لطمه وارد کرده است.
 
این چه وضع نرخ میوه است
علی اکبری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی،تصریح کرد: نباید نرخ میوه مغازه به مغازه به میزان قابل ملاحظه ای متفاوت باشد و این درحالی است که باید نرخی برای میوه در فروشگاه های کشور در نظر گرفته شودکه علاوه بر سود متعارف برای فروشنده ،مشتری نیز از  میزان نرخ تعیین شده رضایتمند باشد.
عضوکمیسیون کشاورزی، آب و منابع  طبیعی مجلس با بیان اینکه نظارت بر نرخ میوه نباید تنها محدود به تعزیرات و دستگاه دولتی شود، یادآورشد: اصناف کشاورزی باید با اراده جدی و فعال ظاهر شوند تا نرخ میوه در کشور به ثبات برسد.
 
در مقابل توهین ترامچ محکم عمل کنید
داریوش اسماعیلی از وزیر امور خارجه درخواست کرد تا موضع قاطع ایران را در مقابل رفتار توهین آمیز رئیس جمهور آمریکا مبنی بر عدم صدور ویزا برای ایرانیان اعلام کند.
نماینده مردم سروستان و خرامه در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی گفت: خسارت کشاورزان از طریق صندوق بیمه کشاورزی پرداخت نشده است، متاسفانه مردم استان فارس در سال گذشته با خشکسالی و بحران کم آبی مواجه شدند که نتیجه آن عدم برداشت محصولاتی چون گندم و جو بود، بنابراین صندوق بیمه کشاورزی باید حقوق این افراد را پرداخت کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار