با پایان بارش ها و عبور جو ناپایدار؛
کرمانشاه- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از بازگشایی تمامی راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان تا پایان شب گذشته خبر داد.
کد خبر: ۳۶۹۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸ 30 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از مهر،بهمن خسروانی از بازگشایی تمامی راه‌های روستایی مسدود شده در اثر بارش برف ۳ روز گذشته خبر داد.

وی افزود: طبق قولی که داده بودیم راهداران ما در معاونت راهداری تا پایان شب گذشته اقدام به برف روبی و بازگشایی مسیرهای مذکور کردند و تمامی راه های روستایی بازگشایی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه یاد آور شد: تا ظهر روز گذشته راه ۲۴۸ روستای استان مسدود بود که همه آنها تا پایان شب گذشته و با اقدامات شبانه روزی راهداران عزیز بازگشایی شد.

هم اکنون هیچ راه اصلی، فرعی و روستایی مسدود در اثر بارش برف در استان نداریم

وی ضمن قدردانی از نیروهای راهداری خاطرنشان کرد: طی ۳ روز گذشته تمامی نیروهای عملیاتی و برخی از نیروهای ستادی راهداری در مسیرهای استان حضور داشتند و خوشبختانه هم اکنون هیچ راه اصلی، فرعی و روستایی مسدود در اثر بارش برف نداریم.

خسروانی از وجود ۸۸۶ راه روستایی در استان خبر داد که طی بارش های اخیر اغلب آنها مسدود شده بود و با تلاش راهداران بازگشایی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از به کارگیری ۵۸۰ نیروی راهداری و ۳۵۰ دستگاه خودرو راهداری برای بازگشایی راه های استان خبر داد و خاطر نشان کرد: علاوه بر نیروهای عملیاتی، نیروهای ستادی معاونت راهداری نیز در محورهای استان حضور دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار