معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام گفت:برگزاری استارتاپ های متعدد می تواند منجر به کسب ایده های جدید، جذب سرمایه گذاران و خلق ثروت و ایجاد کسب و کار در حوزه فناوری شود.
کد خبر: ۳۶۹۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱ 31 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛حشمت اله عسگری روز دوشنبه در نشست چگونگی برگزاری استارتاپ ملی گردشگری این استان اظهار کرد: با توجه به اثرگذاری استارتاپ و نقش مهم آن در ثبت ایده های کارآفرینی در حوزه گردشگری و ماهیت ایجاد کسب و کاری که دارد، می توان به خوبی ظرفیت های اقتصادی بخش گردشگری استان را به فعلیت در آورد.
 
وی به آینده نگری در استارتاپ های آتی استان تاکید کرد و افزود: برگزاری استارتاپ های متعدد می تواند منجر به کسب ایده های جدید، جذب سرمایه گذاران و خلق ثروت و ایجاد کسب و کار در حوزه فناوری شود.
 
عسگری بر دعوت سرمایه گذاران از سراسر کشور برای حضور در این استارتاپ تاکید و یادآور شد: حضور سرمایه گذاران متعدد می تواند با حمایت از ایده های مطرح شده منجر به رونق بخش گردشگری استان ایلام شود.
 
وی تاکید کرد: یکی از نمادهای مهم در بحث گردشگری مذهبی، راهپیمایی پرشور اربعین حسینی است که می تواند تاثیر گذاری زیادی در جذب سرمایه گذاران برای حضور در بخش های مختلف این صنعت از جمله هتلداری و دیگر خدمات شود.
 
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام نیز در این نشست گفت: استارتاپ ملی گردشگری از چهارم تا ششم اسفندماه امسال در ایلام برگزار می شود.
 
عبدالمالک شنبه زاده هدف از برگزاری این استارتاپ را یافتن ایده های کارآفرینی در بخش گردشگری اعلام کرد و افزود: استان ایلام در بحث اکوتوریسم، بوم گردشگری و سایر مولفه های گردشگری با توجه به طبیعت بکری که دارد دارای قابلیت ها و ظرفیت های بسیار خاصی است که باید به همه معرفی شود.
 
وی وجود آثار مهم تاریخی و باستانی، آثار طبیعی، گردشگری جنگ را از مهمترین ظرفیت های توسعه این بخش نام برد و گفت: امیدواریم با مطرح شدن ایده های کلیدی در این بخش، بتوان کارهای اساسی و مهمی برای توسعه و رونق گردشگری استان انجام داد.
 
به گزارش تابناک ایلام ،نخستین استارتاپ ملی گردشگری از چهارم تا ششم اسفندماه سال جاری در دانشگاه ایلام با حضور داوران بین المللی برگزار می شود.
 
استارتاپ یک کمپانی نوپا است که که راه‌حلی نوین را برای یک مساله ارائه می‌کند؛ در حالیکه تضمینی برای موفقیت کمپانی از طریق راه حل ارائه شده، وجود ندارد./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار