فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز:
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: جامعه امروز و نسل جدید انقلاب نیازمند روشنگری در خصوص دستاوردها و اهداف عالی انقلاب است.
کد خبر: ۳۷۰۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸ 01 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، علیرضا حیدری در دیدار مسؤولان ادارات و بسیجیان شهرستان البرز با امام جمعه الوند اظهار داشت: جامعه امروز به‌ویژه نوجوانان و جوانان دهه سوم و چهارم انقلاب نیازمند معرفی دستاوردها و اهداف انقلاب و افکار بزرگان و رهبران دینی انقلاب همچون حضرت امام خمینی(ره) و شهید مطهری و شهید بهشتی هستند تا بتوانند با ارزش‌های انقلاب آشنایی بیشتری پیدا کنند.

وی گفت: وظیفه مسؤولان در ایام دهه فجر معرفی دستاوردهای شاخص و خدمات انقلاب اسلامی در 37 سال گذشته برای آحاد مردم است تا مردم شیرینی طعم وجود انقلاب را حتی در دورترین نقاط کشور بچشند و هدف بزرگ انقلاب که خدمت به مردم و اجرای عدالت و برابری در جامعه است، در جامعه به منصه حضور کشیده شود.

 فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز ادامه داد: وضعیت سیاسی و اجتماعی امروز کشور با زمان شاهنشاهی پهلوی اصلاً قابل مقایسه نیست و نظام سلطنتی پهلوی تماماً در فساد اخلاقی و اداری غوطه‌ور شده بود و اطرافیان شاه هم با نفوذ در حکومت، اموال مردم و کشور را به غارت بردند.

حیدری یادآور شد: رژیم شاهنشاهی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هم بسیاری از اموال ارزشمند کشور را با خود از کشور خارج کردند که از همین رو حضرت امام خمینی‌(ره) با هدف اجرای قوانین و احکام اسلام به مبارزه با شاه برخاست و آحاد مختلف مردم را به مبارزه با فساد نظام سلطنتی و شاهنشاهی پلوی فراخواند.

وی خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی(ره) یکی از شاخصه‌های مهم انقلابی گری را استقلال سیاسی دانست که نباید به بیگانگان اجازه دخالت در کشور را داد و با حفظ استقلال سیاسی کشور برای پیشرفت و تعالی آن گام برداشت.

 فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز در پایان با اشاره به سیاست‌های خصمانه دیپلماسی رئیس جمهور جدید آمریکا تأکید کرد: دونالد ترامپ با عدم صدور روادید برای مردم هفت کشور اسلامی نشان داد که با اسلام و مقاومت کشورهای اسلامی در منطقه مخالفت داشته و از مقاومت کشورهایی همچون عراق ریال سوریه و به‌ویژه قدرت منطقه‌ای ایران هراس دارد.

حیدری افزود: ترامپ نه‌تنها هیچ اعتقادی به آزادی بیان و عقاید ندارد بلکه با مذاهب مختلف به‌ویژه مسلمانان و مقاومت آنان در برابر قدرت‌های استکباری سر جنگ دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار