مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی مشهد خبر داد:
تقویت خطوط مبادی ورودی اقدامی است که انجام گرفته تا اگر زائری قصد سفر از مبادی ورودی را داشته باشد، به راحتی بتواند مسیر مورد نظر خود را طی کند. آماده‌باش 5 شبکه بی‌سیم و 20 اکیپ گشت نظارتی در روزهای برفی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی مشهد از آماده‌باش 5 شبکه بی‌سیم و 20 اکیپ گشت نظارتی در روزهای برفی خبر داد.
کد خبر: ۳۷۱۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸ 02 February 2017
به گزارش تابناک رضوی، سید مهدی علوی مقدم گفت: با توجه به اینکه بارش برف در ساعات آخر دیشب و امروز در مشهد، رفت و آمد را برای شهروندان مشکل کرده است، در این راستا مجموعه تاکسیرانی مشهد شبکه‌های بی‌سیم خود را به حالت آماده‌باش قرار داده و به تقویت مبادی ورودی خود پرداخته است.
وی اضافه کرد: تقویت خطوط مبادی ورودی اقدامی است که انجام گرفته تا اگر زائری قصد سفر از مبادی ورودی را داشته باشد، به راحتی بتواند مسیر مورد نظر خود را طی کند.
علوی مقدم عنوان کرد: همچنین در مسیرهای خروجی فرودگاه، راه‌آهن، پایانه مسافربری، خودروهایی به صورت آماده‌باش قرار گرفته‌اند که به زائران سرویس دهی می‌کنند که در صورت حرکت، خودروی دیگری جایگزین آن خودرو خواهد شد.
وی در ادامه یادآور شد: همچنین برای این روز از همه تاکسیرانان خواستار بودیم که در مسیرهای کوتاه سرویس‌دهی کنند. 
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی مشهد با اشاره به اینکه نظارت‌های سازمان تاکسیرانی به دو صورت بازرسی از طریق ماشین گشت و بازرسی از طریق دوربین‌های سطح شهر است، ابراز کرد: تعدادی از دوربین‌های سطح شهر مربوط به سازمان ترافیک و تعداد30 دوربین دیگر توسط سازمان تاکسیرانی به صورت اختصاصی در خطوط پرتردد مستقر است که در این روز به صورت ویژه نظارت‌ها را عهده‌دار است.
علوی مقدم ادامه داد: هم اکنون 13 هزار و 274 دستگاه تاکسی امر سرویس‌دهی به زائران و مجاوران را عهده‌دار هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار