نمایشگاه مشهد فجرآفرین با شعار 'مشهد دوست داشتنی' طی مراسمی همزمان سومین روز دهه مبارک فجر در مشهد گشایش یافت.
کد خبر: ۳۷۱۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴ 02 February 2017

به گزارش تابناک رضوی،معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد در این مراسم گفت: نمایشگاه مشهد فجرآفرین یادآور خلاقیت و در اختیار گرفتن هنر برای معرفی آرمانهای انقلاب اسلامی و تلاشی از سوی هنرمندان و دغدغه مندان هویت دین به منظور معرفی هویت تاریخ و فرهنگ این شهر به ویژه برای نسل جوان است.

وحید جلیلی افزود: بسیاری از جوانان این مرز و بوم جان خود را در راه انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس تقدیم کردند که نمایشگاه فجر آفرین به گوشه ای از آنها می پردازد.
وی افزود: مشهد این قابلیت و لیاقت را برای جهان اسلام دارد تا با ظرفیتهای فرهنگی، تاریخی و تمدن اسلامی یک الگوی مناسب برای جهان اسلام باشد.
معاون شهردار مشهد گفت: مشهد می تواند به یک مرکز فرهنگی در کشور تبدیل شود، این شهر در طول تاریخ افتخارات زیادی کسب کرده که از جمله مهمترین آنها در تاریخ انقلاب اسلامی است.
جلیلی گفت: نمایشگاه فجرآفرین در زمینی به مساحت 10 هزار مترمربع در محل سابق کارخانه کوکاکولا مشهد برپا شده و 250 هنرمند استانی در نقش شخصیتهایی که در 
شکل گیری انقلاب اسلامی موثر بوده اند در این نمایشگاه نقش آفرینی می کنند.
وی افزود: وجود شهرک بزرگ سینمای انقلاب، معرفی مشاغل و اصناف سنتی، هنرنمایی بزرگترین گروه بازیگران و هنرمندان پیرامون حوادث تاریخی و فرهنگی مشهد، شهربازی، زورخانه و قهوه ‌خانه ‌های قدیمی از جمله ویژگی‌های نمایشگاه فجرآفرین است.
نمایشگاه فجر آفرین از 12 تا 22 بهمن ماه در دو نوبت صبح و عصر در بلوار کوثر واقع در محل سابق کارخانه کوکاکولای مشهد آماده پذیرش بازدیدکنندگان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار