سید صولت مرتضوی :
شهردار مشهد گفت: هشت کیلومتر از مسیر 14،5 کیلومتری خط دوم قطار شهری از خیابان طبرسی تا میدان شهدا با هزینه 17 هزار میلیارد ریال اوایل اسفند ماه آتی با شش ایستگاه فعال در این کلانشهر به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۳۷۱۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳ 03 February 2017
به گزارش تابناک رضوی،سید صولت مرتضوی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته مشهد افزود: برای خط دوم قطار شهری مشهد 100 واگن از چین خریداری، تاکنون 76 دستگاه آن وارد کشور شده و 45 واگن نیز آماده بهره برداری است.
وی ادامه داد: در مدیریت سه و نیم ساله اخیر شهرداری مشهد تولید آسفالت از 25 هزار و 887 تن در ماه به 34 هزار و 652 تن افزایش یافته است.
شهردار مشهد گفت: در این مدت معادل 12 سال گذشته تاکسی نوسازی شده است. چهار هزار دستگاه تاکسی در حوزه حمل و نقل عمومی نوسازی شده که نقش زیادی در کاهش آلودگی هوا دارد.
وی افزود: در بخش سرانه فضای سبز نیز این شاخص در مشهد از 11 متر و 17 سانتیمتر هم اکنون به 14 متر و یک سانتیمتر افزایش یافته و تا پایان امسال سرانه فضای سبز این کلانشهر به 14 متر و 14 سانتیمتر می رسد که نشانگر افزایش سه متری سرانه فضای سبز مشهد است.
مرتضوی ادامه داد: بنا نهادن 175 مسجد که 98 مورد آن تاکنون به بهره برداری رسیده و همچنین در اختیار گذاشتن 22 هکتار زمین مناسب همراه با پروانه رایگان برای ساخت زائرسرای ارزان قیمت از اقدامات فرهنگی شهرداری مشهد می باشد که در دوره مدیریت جدید شهری انجام شده است.


 



 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار