کد خبر: ۳۷۱۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۸ 04 February 2017

به گزارش تابناک یزد،به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی مسابقات آمادگی جسمانی قهرمانی استان (جام فجر 38 ) برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.
 این مسابقات به همت هیات ورزش های همگانی یزد با حضور 63 ورزشکار از شهرستان های یزد ، تفت ، ابرکوه ، زارچ ، بافق و مهریز در شش رده سنی در سالن شهید صدوقی (ره) یزد برگزار شد .
در پایان این دوره از مسابقات در رده سنی اول، فاطمه رفاهی مقدم از تفت، هانیه حجازی و فاطمه عسکری وزیری از یزد، در رده سنی دوم مرضیه صالحی از بافق، مرضیه رحیمی از زارچ، فاطمه شریفی از تفت و در رده سنی سوم سیده مرضیه تقوی و اعظم میرشریف از یزد و منیره السادات میرعلی از بافق اول شدند.
همچنین در رده سنی چهارم، آرزو ایمانی از یزد، نرگس مسلمان از بافق، حلیمه بازی زاده از تفت، فاطمه میدانی و مصباح فر از یزد، فرخنده تفکری از بافق و همچنین در رده سنی ششم، زهرا کلانی و افسر دهقان از یزد و ایران فلاح از تفت به ترتیب در مقام های اول تا سوم دست یافتند.
بیتا رحیمی به عنوان سرپرست فنی مسابقات و سرداور، مائده سعیدی مسئولیت برگزاری مسابقات و ناظر را برعهده داشتند و همچنین بتول پورصاحبی، ریحانی، میروکیلی و وکیلی به عنوان داور در این دوره از مسابقات فعالیت داشته اند.
در پایان این مسابقات به نفرات اول تا سوم رده های مختلف لوح تقدیر اهدا شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار